Ga naar inhoud

Ben benieuwd


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een site voor het bedrijfje 'adeszo' [url]http://www.adeszo.nl[/url] wat vinden jullie ervan ? [b:b497f9c2f1][mod-edit][/b:b497f9c2f1] Eén keer op "Plaats bericht" drukken is wel genoeg hoor... [b:b497f9c2f1][/mod-edit][/b:b497f9c2f1] [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-14 20:19 ]
Link naar reactie
Het menu is inderdaad wat onduidelijk... ik zou zeggen: maak de tekst die er moet kómen te staan vast lichtgrijs, zodat je het kunt zien, en zwart als je eroverheen gaat. Ik heb verder niet geklikt, maar moet je dan daaroverheen nog tekst plaatsen, dan kan dat half over die grijze woorden heen snap je? Verder..tsja, je zou dat splash screen nog kunnen centreren, is mijn mening...ik weet niet hoe je dat precies gemaakt hebt? Gewoon tussen wat frames in zetten en dan het middelste frame ong. 5px te groot maken (die kleine afwijking uit t midden zie je niet) zodat ook Netscape niet struikelt op een pixeltje meer of minder. Succes! Uhm, vreemd vraagje, maar waar is het bedrijf eigenlijk voor? Misschien ook aardig om dit vast op de splash page er onder te zetten :grin:
Link naar reactie
Ik heb de pop-up gemaakt omdat hij bedoeld was voor 800 * 600, maar met de explorer menu balken zouden er scroll balkjes komen, iets dat ik absoluut wou voorkomen, daarom heb ik voor een pop-up gekozen dmv een java scriptje de menu balken weg laten halen. Ik ga ook nog een scriptje schrijven zodat ie voor iedere resolutie een andere pagina krijgt, bijvoorbeeld bij 1024*768 heb je geen pop-up meer nodig.. en kan ik het een beetje groter maken.
Link naar reactie
[quote:b038687a13] Op 15-04-2002 14:10 schreef jjvddoes: sorry nog maals, ik weet niet wat mijn internet explorer doet hoor, maar hij verzend alles 6 x :???::-?[/quote:b038687a13]Gewoon geduld hebben, je drukt veel te veel op "Plaats bericht"! Eén keer is genoeg! _________________ Ik heb geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-15 14:52 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...