Ga naar inhoud

Site Check || Webdesigner Joey, wat vinden jullie?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e82fc3d5dc="firemaster"]maar ik heb al vaak geprutst kijk maar eens op www.gamecubexgcs.tk[/quote:e82fc3d5dc] Die disable van de rechtermuisknop is toch niet zo knap bedacht als je wel denkt hoor. Als iemand je plaatje wil dan klikt ie er gewoon op en sleep hij het gewoon naar de statusbalk waardoor het plaatje geopend wordt in de browser en dan kan je het nog kopiëren. Dus bespaar veel mensen een hoop geërger en haal maak die rechtermuisknop terug bruikbaar
Link naar reactie
Wil je daar ook feedback voor? Krijg bijna een epyleptische aanval vanwege de intro en de kleuren doen een beetje pijn aan de ogen. YCF heeft gelijk wat betreft de rechtermuisknop, dat staat een beetje suf en doet je (gewenste) reputatie als webdesigner geen eer aan. Probeer het nou eens simpel op te zetten. Haal alles terug tot de basis, zet alleen je text neer, dan de layout, dan de kleuren en dan mogelijk plaatjes. Scheelt ook Kbs.
Link naar reactie
ff dit over deze site (www.gamecubexgcs.tk) Ik krijg onderaan zo'n dingetje te zien (gereed, maar met fouten op de pagina). Dat ding met je rechtermuisknop, echt super irritant, maar ik zou het nog kunnen begrijpen als je de plaatjes zelf getekent had, maar deze heb je denk ik gewoon rechtstreeks van nintendo gejat. Verder leid een link naar dead-end (Msn Skins ==> kijk hier voor een voorbeeld. ) Voor de rest de site is een beetje saai, de teller klopt niet (refresh en een extra bezoeker erbij, of is dit de bedoeling) Die reklame van tk. kan dus weg zoals al gezegd. Misschien is een frame escape functie ook wel wat [url]http://www22.brinkster.com/gamecubexgcs/main.html[/url]
Link naar reactie
Ik kan het niet laten om hier toch even op te reageren... Om op de vraag van onze firemaster terug te komen: ik zelf vind het gezien je leeftijd al redelijk goed in elkaar ziten, lees echter goed de adviezen van de mensen binnen deze maar ook andere threads. De eerste page zit er leuk uit, alleen staan er links en aantal horizontale witte strepen. Waarom? Dan je index. Let op de taalfouten. Dat kan iedereen overkomen, maar je kunt mij niet wijs (of is het weis?) maken dat je geen pakketje Word thuis of op school hebt draaien. Gewoon tussen de middag even op school controleren bespaart je een hoop commentaar. Bij Wie is Joey staat allereerst een smoeltje. Zou ik nooit doen of het moet een doel hebben (als je make-up verkoopt is het natuurlijk wel handig :wink: ) maar wat mij ook al opviel is dat de lettertypes verschillen. Kwestie van CSS gebruiken. Je bent al bekend met het gebruik van scripts etc. dus is dat een kleine moeite. Dan staat er een tekstje **rechts**, klener, wat kan ik? En dat doet niets...Wat doet dat daar? Een plaatjes gallery is wel erg krom taalgebruik. Het is óf een gallery óf een plaatjes overzicht. V.w.b. de plaatjes: Wat heeft Powerpoint met jouw plaatjes te maken? Website styles is weer veel te onduidelijk. Stel dat ik een webdesigner zoek. Dan wil ik niet bij mijn eerste bezoekje om de oren worden geslagen met termen zonder te weten waar het voor dient. En wat je ZEKER niet moet doen is moeilijkheidsgraden aangeven. In de echte wereld merkt de klant dit meestal in het voortgangsgesprek en aan de rekening :wink: En oh jah, gebruik alsjeblieft niet popie-jopie kreten. Please please please geen yeah man, dig-it, duh, lauw of vet. Dat wekt erg veel verwarring (annekdote: ik kijk bijna geen TV, en al helemaal niet Jiskefet. Komt op een goede dag één van mijn collega's naar me toe:' Hé lullo! ...' Die had ik dus haast de kamer uitgemept met een stuk aluminium pijp voordat mijn werkvoorbereider had uitgelegd dat het ' maar een uitdrukking was'.. Jah jah.... Dan het laatste advies alweer. De website die je voor je opa hebt gemaakt, laat die eens openen in een apart venster. Deze site ziet er al heel aardig uit, alleen vraag ik me een beetje af waarom alles bij die site rond een wit vlak is gesitueerd? Ik zal er verder maar niet te diep op ingaan, de website www.theoschilder.nl is namelijk totaal anders (althans...) en ook daar moet nog aardig aan gesleuteld worden. Verder zou ik nog even wachten met het aanbieden van je diensten aan bedrijven. Vooral met zinnen (het is háást één zin) zoals deze op de home-page staan die taalkundig rammelen maak je nou net de verkeerde indruk... En ik weet het. Het is heel makkelijk om over iemand te vallen, dus je mag gerust even kijken op mijn eigen site. Alleen is deze site puur voor trainingsdoeleinden en loop ik er ook niet echt mee te koop. www.cadnet.nl succes in de toekomst, en probeer niet te fel te reageren op kritiek. Per slot van rekening ben ik pas 2 jaar bezig en leer ik het meest van kritiek. Thor2002
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:730ebb0b68="firemaster"]maar ik heb al vaak geprutst kijk maar eens op www.gamecubexgcs.tk dat was wel een succes volle site..... :[/quote:730ebb0b68] Met de nadruk op geprutst neem ik dan aan als ik linksonder in mijn IE6 een blaadje met een geel driehoekje en een uitroepteken er in zie... en dan die scrollbalk naast het menu! aaaaahhhhhggrr vreselijk. je bent ook lekker bezig geweest met je tekenprogramma's zie ik... kijk nog eens naar het plaatje bovenaan. Je hebt daar een paarsachtige (kben ook kleurenblind) overheen geplakt, maar daaronderuit komt nog een rij pixels van het plaatje er achter. Waarom zit die balk daar eigenlijk? Hij komt ongeveer tot half boven het menu??? Ook met jouw favoriete resolutie van 1024*768 klopt dat nou niet echt of wel?? Zo, dat was mijn opbouwende kritiek met een vleugje persoonlijke mening, maar dat mag. Succes verder
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik zeg maar niets... ik geloof dat Brinkster vond dat er informatie opstond die niet-helemaal-de-bedoeling was..... [quote:64fb12419d="http://www23.brinkster.com/webdesignerjoey/"] 404 - File Not Found The file either does not exist or this Brinkster member has violated the Terms of Service and the site has been removed. [/quote:64fb12419d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...