Ga naar inhoud

Zoekmachines bij Frames


Aanbevolen berichten

Een veelgebruikte zoekmachine is google, deze maakt geen gebruik van de metetags en kijkt alleen maar naar de gebruikte tekst in je html, google zal dus ook je binnenpagina's openen om dat te voorkomen zou je dit scriptje in de pagina's van je middenframe kunnen zetten. [code:1:8bc5ca3569] <script> if (parent.frames.length==0) window.location.replace("index.html") </script> [/code:1:8bc5ca3569]Ik geloof dat niet iedereen even enthousiast over het gebruik van dergelijke scriptjes is :wink:
Link naar reactie
Nee, inderdaad, want dan denk je dat je via Google iets gevonden hebt, je klikt erop, en 9 v/d 10x kom je dan op de hoofdpagina van een complexe site waarop het niet meer terug te vinden is... niet zo leuk :sad: Dus wat je dan zou moeten doen, is zorgen dat die subpagina dan ook weer geopend wordt... maar hoe dát kan (dus: refresh naar index.htm, en laad-in-subframe gezocht.htm) Dat zou de goede oplossing zijn, zoiets wil ik ook (op basis van php) nog inbouwen op mijn site...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...