anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Delen Geplaatst: 28 maart 2002 Hoihoi, Mijn website heeft frames. Ik wil nu dus op de index pagina keywords enzo in gaan voeren voor de zoekmachines. Moet ik die nou gewoon in de frame pagina invoeren of op de afzonderlijke pagina's? En heeft een zoekmachine door dat die pagina eigenlijk alleen naar andere pagina's verwijst? Thx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 Volgens mij kun je die keywords gewoon in de framespagina opnemen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 keej :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 [quote:d1f0ee2129] Op 28-03-2002 19:36 schreef Yorin: keej :smile: [/quote:d1f0ee2129] Voor de subpagina's is het natuurlijk wel leuk, dat hij die niet afzonderlijk opent. Er zijn daarvoor weer metatags, met 'ROBOTS=NO-FOLLOW' ofzo... even zoeken bij Google, ik weet het zo uit mijn hoofd niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Een veelgebruikte zoekmachine is google, deze maakt geen gebruik van de metetags en kijkt alleen maar naar de gebruikte tekst in je html, google zal dus ook je binnenpagina's openen om dat te voorkomen zou je dit scriptje in de pagina's van je middenframe kunnen zetten. [code:1:8bc5ca3569] <script> if (parent.frames.length==0) window.location.replace("index.html") </script> [/code:1:8bc5ca3569]Ik geloof dat niet iedereen even enthousiast over het gebruik van dergelijke scriptjes is :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Nee, inderdaad, want dan denk je dat je via Google iets gevonden hebt, je klikt erop, en 9 v/d 10x kom je dan op de hoofdpagina van een complexe site waarop het niet meer terug te vinden is... niet zo leuk :sad: Dus wat je dan zou moeten doen, is zorgen dat die subpagina dan ook weer geopend wordt... maar hoe dát kan (dus: refresh naar index.htm, en laad-in-subframe gezocht.htm) Dat zou de goede oplossing zijn, zoiets wil ik ook (op basis van php) nog inbouwen op mijn site... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 de metas voor robots: index (indexeer) follow (volg links) noindex (indexeer niet) nofollow (volg geen links) meer info voor robots.txt: http://www.robotstxt.org/wc/robots.html en dynamisch parent frames om je child frame laden leer je op: http://www.jwweb.com/20011013.html grtzz t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Thanx people! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen