Ga naar inhoud

potverdorie, kijk nou toch es.


Aanbevolen berichten

ik ben weer lekker bezig. Kijk a.u.b. voor de grap eens op onze site http://www.oldenbarneveltschool.nl . De vorige site knalde eruit, en ik heb deze net erop gemikt om maar iets te hebben. Let even niet op de foto's en zo. Ik zit nl. met het volgende probleem: nedstat levert een aardige counter, die heb ik erbij geplaatst, alleen krijg ik die afbeelding links naast de navigatie niet weg. Nog vreemder is dat ik in de html code dat hele ding daar niet heb staan?!? Wat ook heel vreemd werkt, is de vorige knop. Ik heb bij de heren van Microsoft een 'funny' code gevonden, namelijk <META HTTP-EQUIV="Page-Exit" CONTENT="revealTrans(Duration=3.0,Transition=12)"> Een 'goed' werkend voorbeeld zag ik bij de website home.netvigator.com/~europa/ (gewoon eens vorige indrukken...). Iemand suggesties/opmerkingen/adviesen? Thnx, T.
Link naar reactie
Och, hemeltje, ik ben al uit het eerste probleempje van nedstat.(Ik sta nu midden in ons computerlokaal, en roep luidkeels) Okee, zeg maar' Thor, je ben een grote sukkel'. Zeg het maar, zeg het maar, ik kan het hebben... ik had niet op verversen gedrukt.... Maar wat vinden jullie verder? Een collega van me vroeg waarom bij de hoofdstukken in de gids hij niet kon scrollen met zijn muis wheel?!? T.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...