Ga naar inhoud

Site check


Aanbevolen berichten

heel mooi qua kleur, ik ben direct wel een beetje jaloers.. Wat ik persoonlijk iets lastig vind is dat ik naar beneden moet scrollen om de rest te bekijken. Wellicht een menu structuurtje inbouwen waarbij je bv. een kopje plaatst in Bold, en de links naar de onderdelen incl. bullets dichter op elkaar? Dan ook zorgen dat je als je over de tekst beweegt deze tekst 'extra' aandacht krijgt doordat de bullet bv groter wordt? Verder petje af voor de graphic. Strak, goede kleurtonen etc. T.
Link naar reactie
Ik vind het er wel strak uitzien (en als je mij zou kennen zou je weten dat dit een [b:a09c72bf38]enorm[/b:a09c72bf38] compliment is :wink:). Daarentegen vind ik de pagina wel te lang, je moet vrij ver scrollen om alle links te kunnen zien (en het zijn er niet eens zo heel veel). Dat zou je denk ik even wat handiger moeten indelen.
Link naar reactie
Ik vind je site (nog) niet bezienswaardig. Je hebt er een uitstekend plaatje in staan, maar bij mij lopen alle links op een dood spoor. Als je DAT af hebt, kom ik graag nog eens terug om een eind conclusie te geven. :smile: Greetz, D. _________________ [url]www.computertotaal.nl.nu[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-03-28 15:13 ]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:28446375a2] Op 04-05-2002 16:31 schreef domien_verschuuren: Dit is een standaard Template[/quote:28446375a2]Begin je nu weer met alles en iedereen af te kraken? :???: Daarnaast is dit al een onwijs oud topic en om een onzin discussie te voorkomen plaats ik hier een mooi stuk ijzer op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...