Ga naar inhoud

SiteCheck


Aanbevolen berichten

Op zich goed, alleen het menu vind ik een zwaar minpunt. Niet alleen is niet meteen duidelijk waar deze zich bevindt (ok, je hebt het vrij snel door, maar goed), je moet daarna ook nog eens uitvogelen welk plaatje wat doet, en vervolgens zijn de links in het uitklapmenu ook nog eens amper te lezen... Het menu ging ook wat traag hier op de een of andere manier, terwijl bv dat fadende menu uit een andere sitecheck wel vloeiend ging, dus ondanks dat er een crappy videokaart in dit geval hier zit moet ie het aankunnen, maar daar zal ik 'm niet nog niet op beoordelen totdat ik zeker weet dat deze pc niet overloaded was op het moment o.i.d. Zoals ik al zei, voorderest netjes. Wat ik erg weinig tegenkom maar wel erg strak vindt is dat je de scrollbar 'buiten de pagina' hebt gezet waardoor de pagina netjes doorloopt, geeft een leuk effect...
Link naar reactie
Bij mij werkt alles anders vrij snel hoor. Pentium133/Video-weetikveel. De opmaak vind ik origineel. Bij mij werkt alles prima zoals gezegd. Alleen die gele vlek links van het ronde hoekje snap ik niet. Ik heb de pc op 16-bits staan en zie dus een licht gele vlek die schijnbaar bij het ronde hoekje hoort, maar geen functie heeft. Ik zou die hoek transparant maken. Greetz, D.
Link naar reactie
Mooie site! Hier wat punten van kritiek waar je misschien wat mee kunt. Wat is nou precies de naam? Ik lees de volgende versies; De Bijenkorf Borne, De Bijenkorf online, De bijenkorf en De Bijenkorf Welzijn en Cultuur. Wat ik lastig vind is dat de links in de uitklapmenuutjes maar zo kort blijven staan. Kunnen die niet gefixeerd worden zolang ik de muis niet beweeg? Ik denk dat veel beginners de links niet zullen vinden zo. Inhoudelijk mis ik op de startpagina een uitleg, wat IS Bijenkorf Borne? De site te openen met de namen van de bestuursleden lijkt me niet echt een logische keuze, hoeveel bezoekers zal dat echt interesseren? Ook hier, hoeveel beginners zullen klikken op het woordje "hier" terwijl dat geen resultaat oplevert? (Het woord "bestuur" is pas de link). Tekstueel; wat betekent het woord "werksoorten"?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...