Ga naar inhoud

functionaliteits check


Aanbevolen berichten

nee een keertje geen site check :smile: ben even bezig geweest het forum wat meer in de site te betrekken, en heb wat verbeteringen onder de kap aangebracht mijn vraag: Vinden jullie dat de site en het forum goed met elkaar verweven zijn? Verdwalen jullie niet? (owja ik moet nog de who is online functie eens op de voorpagina zien te krijgen , ik gebruik nu nog steeds zon vaag ander geval) zie mijn sig voor de urls
Link naar reactie
[quote:b874989b66]Vinden jullie dat de site en het forum goed met elkaar verweven zijn?[/quote:b874989b66]Euhm, tja, alleen de laatste topics laten zien op de frontpage (en dan ook nog op een veel te kleine ruimte zodat ze 3 regels lang worden), noem ik niet een forum en site met elkaar verweven... [quote:b874989b66]Verdwalen jullie niet?[/quote:b874989b66]Verdwalen? :wink:). Hoe kan je daar nu verdwalen? :???: _________________ Ik heb de rooie vlag buiten hangen. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-23 21:18 ]
Link naar reactie
owke was gewoon nieuwsgierig en ik heb wel eens vaker mensen horen blaten dat ze verdwaalden in (in mijn ogen) ordelijk sites. Faq is geen menu vulling maar moet nog wat uigebreider worden. die laatste topics moet ik idd now wat aan doen maar ik zit met de ruimte op een 800x600 en daar houdt het niet echt over
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...