Ga naar inhoud

auto fullscreen


Aanbevolen berichten

Goedenacht, ik heb een vraagje waar ik niet uit kom. Ik wil een auto fullscreen-script gebruiken, heb er diverse geprobeerd, kom er niet echt uit, maar kan ik onderstaande code die nu onderdeel is van een pagina makkelijk aanpassen, dus zonder 'onclick'. Wie helpt? T.B. <div style='cursor:hand' onclick="window.open('ttlcd.html',null,'fullscreen=yes')"> <h2 align=center style='text-align:center'><span style='font-family:"Trebuchet MS"; color:#03A0FC'>klik hier<o:p></o:p></span></h2> </div>
Link naar reactie
Code aangepast, zie onderstaande, maar pagina komt gewoon in beeld zonder door te gaan. Nog suggesties? <div style='cursor:hand' body onLoad="window.open('ttlcd.html',null,'fullscreen=yes')"> <h2 align=center style='text-align:center'><span style='font-family:"Trebuchet MS"; color:#03A0FC'>klik hier<o:p></o:p></span></h2> </div>
Link naar reactie
[quote:8ecba51b88] Op 23-03-2002 0:06, schreef m.t.borst: Code aangepast, zie onderstaande, maar pagina komt gewoon in beeld zonder door te gaan. Nog suggesties? <div style='cursor:hand' body onLoad="window.open('ttlcd.html',null,'fullscreen=yes')"> <h2 align=center style='text-align:center'><span style='font-family:"Trebuchet MS"; color:#03A0FC'>klik hier<o:p></o:p></span></h2> </div> [/quote:8ecba51b88] Ehm, reply'ers, lezen jullie wel goed? Borst douwt die body onload er gewoon tussen... de <body> tag is een aparte tag, die je direct onder de </head> vindt. Dáár moet je dat stukje van 'onLoad' inplaatsen... Wat je nu doet, snapt html namelijk helemaal niet. Je kunt je code ook even tussen [ code ] tags zetten... dus deze tag hierboven en dan afsluiten met een [ /code ]... ok? Dan is het voor ons beter leesbaar.
Link naar reactie
Oke ouwe rotten bedankt, mijn kennis wat betreft html is niet veel bijzonders dat wist ik al, ik knip en plak alsof het m'n lust en m'n leven is, het eindresultaat telt en wordt mede mogelijk gemaakt door mensen die elkaar helpen zoals in deze nieuwsgroepen. Bedankt, het werkt. Nu nog een klein vraagje voor de liefhebbers......... het venster moet na fullscreen ook weer automatisch worden gesloten, ben weer druk aan het zoeken geweest voor de juiste syntax, maar het wil maar niet sluiten. Wie wil bovenstaande even afronden zonder dat er een sluitknop aan te pas komt. vr. gr. T.B.
Link naar reactie
Ehmz, ja, het moet gesloten worden, maar wanneer? <body onLoad"close()"> gaat natuurlijk wat moeilijk hè! Denk eraan dat de bezoeker de site wil zien... en wanneer hij daarmee klaar is (plaatjes bekijken, lezen van tekst) hangt van hem af, en niet van jou. Je kunt wel met javascript een soort time-out erop zetten, dat als je de page binnenkomt, er een onzichtbaar klokje gaat aftellen en als ie op 0 is, sluit de pagina. Ha mooi? Nee, niet mooi! Een bezoeker voelt zich nogal opgejaagd als er opeens iets gebeurt zonder zijn medeweten. Liever niet dus... plaats gewoon een mooi linkje waarmee de bezoeker zélf kan beslissen of hij de pagina wil sluiten of niet. Zoek even bij Google op 'window.close' en kijk of je ergens uit een stukje code dat volledige zinnetje kunt rippen.
Link naar reactie
Nee Heidi, het zit iets anders in elkaar. Ik heb een start.html bestand die gelijk het volgende .html fullscreen opent, en die daarna een .html met flash opent, fullscreen dus. Na flash volgt er een dia serie (fullscreen nog steeds) en wanneer die afgesloten wordt, met een button, moet ook gelijk dus het scherm dat ervoor zit auto sluiten. Kun je me nog volgen?
Link naar reactie
Owww... tjonge... kun je dat dan al niet in de Flash instellen dat hij het scherm moet sluiten? --> ask Eazy, die is een Flash guru daarvoor :wink: Je zou vanuit de Flash, als je op de knop klikt, hem naar een andere pagina kunnen laten gaan, heel snel: noem het 'sluitscherm.html'. In die html file zet je meteen de code dat hij het scherm moet sluiten. Ala... :smile: Sorry btw nog dat ik net zo bot en bemoederend overkwam... ben niet meer nuchter, noch wakker... :wink: _________________ [url=http://www.stylite.nl]·[/url] [url=http://www.heidi.stylite.nl]www.heidi.stylite.nl[/url] [b:a1aa46b174]·[/b:a1aa46b174] If I keep it up, I'm gonna make it - I'm so very close can't you see - [i:a1aa46b174]No Doubt[/i:a1aa46b174] [ Dit Bericht is bewerkt door: Toeter84 op 2002-03-24 01:52 ]
Link naar reactie
[quote:69be8d8a66] Op 24-03-2002 23:57, schreef DJRY: ?... dat is toch afsluiten? [/quote:69be8d8a66] Precies. _________________ [url=http://www.phrea.com/forum]POFgasm[/url] pof'gaz-m/ n. The euphoria experienced upon posting off-topic or any other forum related project. [ Dit Bericht is bewerkt door: Phrea op 2002-03-25 01:34 ]
Link naar reactie
[quote:f299f5682c] Op 22-03-2002 23:43, schreef teacher: Maar onthoudt dit: [b:f299f5682c]auto full-screen = ALT + F4[/b:f299f5682c] t. [/quote:f299f5682c]Auto fullscreen wekt blijkbaar irritatie op !! Is dat de reden van (ALT + F4)??? (overbodig vet verwijderd !!) :grin: [ Dit Bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-03-25 12:21 ]
Link naar reactie
[quote:80566f722f] Op 25-03-2002 10:38, schreef Bill Gates: Fullscreen is bij mij [b:80566f722f]altijd[/b:80566f722f] ALT-F4, of het nu het eerste, tweede of 3321e venster is. Ik maak zelf wel uit hoe groot ik die website wil zien... [/quote:80566f722f] De code van Toeter84 laat een fullscreenvenster zien zonder sluitknop en werkbalken ! En deze: [code:1:80566f722f]<script language="JavaScript"> <!-- self.moveTo(0,0) self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight) // --> </SCRIPT>[/code:1:80566f722f] maximaliseert een bestaand venster ! Welke van deze twee is nou fullscreen??? of toch alle twee ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...