Ga naar inhoud

Sitecheck, please


Aanbevolen berichten

Ik heb met het menu geen probleem hoor Bill? Mocht je geen scherpere versie hebben van het logo, ik wil het wel ff overtrekken... > mail. voor de rest is het wel een leuke site, niet veel veranderd sinds het vorige design... maar toch. Hij zal hopelijk een stuk browser-compatibeler zijn geworden :smile: Ik vind dat het woordje 'Vorstelijk' me nu wel de keel uitkomt, maar goed, als dat de tekst is... :wink: Let er wel op dat het lettertype dat je gebruikt misschien niet op alle computers staat...
Link naar reactie
Toeter, bedankt voor je aan bod en ik maak er graag gebruik van. Ik weet van dat lettertype heb er overgedacht hem op de site te zetten zodat men het zou kunnen downloaden. Dit is dus ook het probleem met het menu zoals Bill het heeft. Komt dus door het lettertype :sad: Tja de kleurcombinatie heb ik van de "Prins" gekregen, maar hij staat open voor kritiek dus ik wacht op het advies. Met het menu ga ik dus nog ff aan de slag. Weer bedankt voor jullie snelle reacties. Silvano
Link naar reactie
Nou, dan zou ik het geel ietsje meer oker maken... niet zo NS-geel als nu. Je zou die tussenkleur kunnen nemen... tussen geel en bruin, beetje koper. Het moet ook echt 'vorstelijk' lijken. Ga anders voor bordeauxrood met een goud randje ofzo. Moet ook wel speels blijven, blauw en groen maken het zo statig. Middenvlak geel houden. Ik ben het plaatje aan het bijwerken hoor :smile: Zou je misschien als font neer kunnen zetten: font-family: Eigenfont,Arial Arial is namelijk niet zo'n breed font, dan is het probleem met dat menu ook meteen opgelost. Ohja en dan nog wat op de frontpage... 'Schrijft u ook nog wat in mijn gastenboek !?' Die ! kan wel weg hoor... hij vraagt het vriendelijk, dit klinkt zo aggressief :razz:
Link naar reactie
Goedemorgen, bedankt voor de reacties. Toeter, super het plaatje zo als je hem mij ook zou willen mailen, het liefst als photoshop image. Ik heb als lettertype: eigenletter, verdana, arial staan. Nou ik kan weer aan de slag... Gegroet, Silvano [ Dit Bericht is bewerkt door: Pukmans op 2002-03-25 08:39 ]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Het menu doet het hier (IE6) ook prima nu. Ik zat alleen even dat stukje te lezen over technische problemen: "Het probleem is bij ons bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing, tot die tijd kunt u altijd via de sitemap alle menu items benaderen." Ik vroeg me dus af waar die sitemap was? Ok, in de tekst staat een link, maar dan zou ik elke keer terug moeten? Wat blijkt, dankzij de Google toolbar die ik altijd aan heb staan is mijn browse-gedeelte een pixeltje of 30 kleiner, en ik zag onder het iframe alleen nog maar een paar gele puntjes, daar stond dus ook Sitemap, niet echt netjes. Voorderest is het een zwaar lage-resolutie-onvriendelijke site, je ziet maar weer, zelfs met 1024 kunnen die paar pixels schelen, dat hoort niet naar mijn mening...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...