Ga naar inhoud

Site check - Webinn PORTAL


Aanbevolen berichten

Over de virus: je bent niet de enige, hoor. Ik snap het zelf niet. Waarschijnlijk heeft dit iets te maken met de pop-ups of de banners. Maar wat vaststaat: de pop-up gaat er bij de volgende versie uit, en voor de banners zal ik een eigen php-script gebruiken zodat ik weet wat er gebeurd (met deze van cgi-works moeten er zelf active-X onderdelen geïnstalleerd worden). Ik ben in elk geval blij dat er enkele reacties op komen want ik was daar niet van op de hoogte!
Link naar reactie
Inderdaad, en zoals al enkele keren gezegd zal dat verdwijnen. 'k ben touwens van plan de site te herschrijven in PHP (kwestie van aanpassingen gemakkelijk te maken). Tips zijn welkom (misschien zaken die er nog moeten bijkomen zoals inloggen en privéberichten sturen naar iemand anders die member is (maar een voorstel))
Link naar reactie
Eigenlijk zoiets als een forum maar dan uitgebreider (mogelijkheden tot chat, bijlagen versturen, script on-line publiceren, forum, faq, privé berichten...)En dit alles onder paswoordbeveiliging (waarbij je dus moet inloggen en wanneer je ingelogd bent, dat je bv. rechts van het scherm altijd een venster ziet met berichtjes etc.) Is dat al een goede opzet?
Link naar reactie
[quote:b49c45d840] Op 20-03-2002 14:52, schreef webinn: Eigenlijk zoiets als een forum maar dan uitgebreider (mogelijkheden tot chat, bijlagen versturen, script on-line publiceren, forum, faq, privé berichten...)En dit alles onder paswoordbeveiliging (waarbij je dus moet inloggen en wanneer je ingelogd bent, dat je bv. rechts van het scherm altijd een venster ziet met berichtjes etc.) Is dat al een goede opzet? [/quote:b49c45d840] Ja! Zoiets bedoel ik.
Link naar reactie
[quote:0e0ce3498e] Op 20-03-2002 14:58, schreef Dilbert: Leuke opzet, zeker. Maar wat ik net ontdekte, waarom geen eigen zoekmachine? Waarom die van Atomz? [/quote:0e0ce3498e] Wat die zoekmachine betreft: tot voor kort had ik problemen bij het gebruik van PHP op mijn PC, sinds gisteren is dat verholpen en nu ben ik terug bezig met PHP en MySQL, dus... de volgende versie: niet alleen een communitie en nog vanalles meer maar ook een eigen zoekmachine (ik denk eraan ook een zoekmachine op te zetten waarbij mensen een link kunnen opgeven. Zoals Altavista eigenlijk maar dan veeeeeeeeel kleinschaliger)
Link naar reactie
[quote:c99ed6d6f9] Op 20-03-2002 17:15, schreef webinn: dus... de volgende versie: niet alleen een communitie en nog vanalles meer maar ook een eigen zoekmachine (ik denk eraan ook een zoekmachine op te zetten waarbij mensen een link kunnen opgeven. Zoals Altavista eigenlijk maar dan veeeeeeeeel kleinschaliger) [/quote:c99ed6d6f9] Ik ben benieuwd :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...