anoniem Geplaatst: 19 maart 2002 Delen Geplaatst: 19 maart 2002 Graag een sitecheck van http://www.webinnovation.be/portal P.S. Een opmerking weet ik al: de pop-up :smile: Alle commentaar is welkom! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2002 En weer was ik eerder, whehehehe :smile: [edit]Sorry, is een soort van challenge tussen Dilbert en ik[/edit] _________________ Ik heb de rooie vlag buiten hangen. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-19 21:41 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2002 Damn you. :grin: Misbruik van je moderatorschap! :grin: :grin: D: Wat ik dus al zei. Jammer van de banners bovenin en de pop-ups die ik kreeg. Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2002 Toen ik op jouw site kwam ik kreeg ik een virus melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Over de virus: je bent niet de enige, hoor. Ik snap het zelf niet. Waarschijnlijk heeft dit iets te maken met de pop-ups of de banners. Maar wat vaststaat: de pop-up gaat er bij de volgende versie uit, en voor de banners zal ik een eigen php-script gebruiken zodat ik weet wat er gebeurd (met deze van cgi-works moeten er zelf active-X onderdelen geïnstalleerd worden). Ik ben in elk geval blij dat er enkele reacties op komen want ik was daar niet van op de hoogte! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Ik vindt het een mooie site, ik krijg geen virus-meldingen. Ik heb de site ge-bookmarkt, want ik vindt het een leuke site om nog eens rond te snuffelen. Mijn complimenten. P.S. 1 min-puntje zijn de banners & pop-up, maar dat was al gezegt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Inderdaad, en zoals al enkele keren gezegd zal dat verdwijnen. 'k ben touwens van plan de site te herschrijven in PHP (kwestie van aanpassingen gemakkelijk te maken). Tips zijn welkom (misschien zaken die er nog moeten bijkomen zoals inloggen en privéberichten sturen naar iemand anders die member is (maar een voorstel)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 [quote:5e6d0713dc] Op 20-03-2002 11:35, schreef webinn: Tips zijn welkom [/quote:5e6d0713dc] Je zou er een soort community van kunnen maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Klikt interessant, maar in welke zin (wat zou er volgens jouw moeten bijzijn, want veel ervaring heb ik daar niet mee) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 [quote:4064ee4106] Op 20-03-2002 13:48, schreef webinn: Klikt interessant, maar in welke zin (wat zou er volgens jouw moeten bijzijn, want veel ervaring heb ik daar niet mee) [/quote:4064ee4106] Je kan er bijvoorbeeld een soort ontmoetingsplek van maken voor webdesigners/webmasters. Zoiets. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Eigenlijk zoiets als een forum maar dan uitgebreider (mogelijkheden tot chat, bijlagen versturen, script on-line publiceren, forum, faq, privé berichten...)En dit alles onder paswoordbeveiliging (waarbij je dus moet inloggen en wanneer je ingelogd bent, dat je bv. rechts van het scherm altijd een venster ziet met berichtjes etc.) Is dat al een goede opzet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Leuke opzet, zeker. Maar wat ik net ontdekte, waarom geen eigen zoekmachine? Waarom die van Atomz? Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 [quote:b49c45d840] Op 20-03-2002 14:52, schreef webinn: Eigenlijk zoiets als een forum maar dan uitgebreider (mogelijkheden tot chat, bijlagen versturen, script on-line publiceren, forum, faq, privé berichten...)En dit alles onder paswoordbeveiliging (waarbij je dus moet inloggen en wanneer je ingelogd bent, dat je bv. rechts van het scherm altijd een venster ziet met berichtjes etc.) Is dat al een goede opzet? [/quote:b49c45d840] Ja! Zoiets bedoel ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 [quote:0e0ce3498e] Op 20-03-2002 14:58, schreef Dilbert: Leuke opzet, zeker. Maar wat ik net ontdekte, waarom geen eigen zoekmachine? Waarom die van Atomz? [/quote:0e0ce3498e] Wat die zoekmachine betreft: tot voor kort had ik problemen bij het gebruik van PHP op mijn PC, sinds gisteren is dat verholpen en nu ben ik terug bezig met PHP en MySQL, dus... de volgende versie: niet alleen een communitie en nog vanalles meer maar ook een eigen zoekmachine (ik denk eraan ook een zoekmachine op te zetten waarbij mensen een link kunnen opgeven. Zoals Altavista eigenlijk maar dan veeeeeeeeel kleinschaliger) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 [quote:c99ed6d6f9] Op 20-03-2002 17:15, schreef webinn: dus... de volgende versie: niet alleen een communitie en nog vanalles meer maar ook een eigen zoekmachine (ik denk eraan ook een zoekmachine op te zetten waarbij mensen een link kunnen opgeven. Zoals Altavista eigenlijk maar dan veeeeeeeeel kleinschaliger) [/quote:c99ed6d6f9] Ik ben benieuwd :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Ik weet het wel te zeggen wanneer het klaar is, want nu heb ik nog examens ('k ben nog student) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 [quote:1fb6198f0b] Op 20-03-2002 17:28, schreef webinn: Ik weet het wel te zeggen wanneer het klaar is, want nu heb ik nog examens ('k ben nog student) [/quote:1fb6198f0b] Oké. Ik zal ook nog vaak komen kijken naar je website. Succes met de nieuwe "community"! groet, Victor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Mooie site, vooral een mooi menu! Banner maakt echt een enorme afbreuk aan de site, die zou ik echt verplaatsen. Lettertype in "boven" menu zou ik misschien nog wel aanpassen... Jurrie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Waar stel je dan voor die te zetten? Onderaan of zo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 Leuke site maar........... laat iemand even het nederlands nakijken. Er zitten nogal wat foutjes in. Staat erg slordig Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen