Ga naar inhoud

swish - flash


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil een bewegende tekst uit swish importeren in flash. Als ik de tekst in swish naar een .swf exporteer en hem dan in flash open komt de tekst niet precies in het midden terecht. (voor alle duidelijkheid ik gebruik het implode effect, in dit effect komen de letters uit de hoek vallen en vormen een woord, in het midden van het scherm). Als ik in flash dit teksteffect heb geïmporteerd maakt hij van de tween in swish allemaal aparte keyframes. Hierdoor is het niet mogelijk om de tekst verder te verschuiven zodat de letters wel uit de hoeken komen en precies in het midden het woord vormen. Weet iemand die met swish en flash werkt hoe je dit moet oplossen? Bij voorbaat dank
Link naar reactie
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben om de movie settings bij allebei de filmpjes gelijk te houden. Jamergenoeg is het in Swish niet mogelijk om het bestand op te slaan in .fla, alleen in een .swi bestand dat je niet in flash kunt openen. bedankt voor de reacties nu kan ik weer verder knutselen in flash
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...