Ga naar inhoud

[Sitecheck] Klussenbedrijfkuitert


Aanbevolen berichten

Ziet er verzorgd uit. [list:477ce0acc7] [*:477ce0acc7] Je invulformulier doet het niet. Je kunt geen tekst invoeren. [*:477ce0acc7] De blauwe (overlopende) rande zijn net te kort. Ik heb nog een stukje wit in beeld. 1154x864 als resolutie (15" monitor) [*:477ce0acc7] Het is natuurlijk onzin dat je MS Word nodig hebt om hem goed te kunnen printen.. [*:477ce0acc7] Hij laad bij mij vrij snel. (maar heb dan ook kabel) [/list:u:477ce0acc7] [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-21 17:57 ]
Link naar reactie
[quote:ee97930898] Op 21-03-2002 17:56, schreef Sjoerd Boerhout: Ziet er verzorgd uit. [list:ee97930898] [*:ee97930898] Je invulformulier doet het niet. Je kunt geen tekst invoeren. [*:ee97930898] De blauwe (overlopende) rande zijn net te kort. Ik heb nog een stukje wit in beeld. 1154x864 als resolutie (15" monitor) [*:ee97930898] Het is natuurlijk onzin dat je MS Word nodig hebt om hem goed te kunnen printen.. [*:ee97930898] Hij laad bij mij vrij snel. (maar heb dan ook kabel) [/list:u:ee97930898] [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-21 17:57 ] [/quote:ee97930898] Okz, bedankt. Maar: het formulier werkt gewoon hoor(op meerdere locaties getest)Ik zal nog ff een extra randje erbij zetten, zodat je bij hogere reoluties het ook kan zien(bioj help staat trouwens dat de aangeraden resolutie 1024x768 is)Ennu, waar zie je staan dat je het alleen met MS Word kunt uitprinten?? Dat zie ik namelijk niet... Hij laad idd snel, dat komt doordat de plaatjes niet echt grote bestanden zijn en het menu is nog het grootste bestand... Jurrie
Link naar reactie
[quote:5c35246ed9] Op 21-03-2002 18:12, schreef J-P Le Conte: rommelige site zonder uitlijning, lelijke gifjes. Succes! Gr. J-P [/quote:5c35246ed9] U, dat snap ik ff niet. Hij is juist heel strak.. Die gifjes(je bedoeld waarschijnlijk het logo) moest transparant en dus gif zijn en is dus van een iets mindere kwaliteit. Maar waarom het rommelig zou zijn? Dat volg ik ff niet. Of past het niet helemaal met je resolutie? Jurrie
Link naar reactie
[quote:57e12e33d3] Op 21-03-2002 19:33, schreef SabineBos: Site design & content: Schotolsma Productions http://www.schotolsma.myweb.nl Zou ik ook ff hyperlinken als ik nog wat copy-paste luie bezoekers wil aantrekken. [/quote:57e12e33d3] Wat betekent copy-paste luie bezoekers nu weer??? Sorry voor de 3 posts achter elkaar... Jurrie
Link naar reactie
[quote:35aa5c4445] Op 22-03-2002 9:49, schreef Jursch: Okz, bedankt. Maar: het formulier werkt gewoon hoor(op meerdere locaties getest)Ik zal nog ff een extra randje erbij zetten, zodat je bij hogere reoluties het ook kan zien(bioj help staat trouwens dat de aangeraden resolutie 1024x768 is)Ennu, waar zie je staan dat je het alleen met MS Word kunt uitprinten?? Dat zie ik namelijk niet... Hij laad idd snel, dat komt doordat de plaatjes niet echt grote bestanden zijn en het menu is nog het grootste bestand... Jurrie [/quote:35aa5c4445] Het formulier werkt nu idd wel. Ik zal wel verkeerd gekeken hebben of zo.. Over dat word en de resolutie: "Systeemeisen Om deze pagina goed te kunnen zien raden we u aan: Een resolutie van 800 x 600 of 1024 x 768 Deze site is geoptimaliseerd voor Microsoft Internet Explorer 5.x. Flash plugin van Macromedia,www.macromedia.com/downloads Om de pagina goed uit te kunnen printen: Microsoft Word " Het is natuurlijk altijd mooier als je site zich aanpast aan de resolutie en hij voor iedereen goed te zien is. En ik met het ermee eens dat wat meer kleur je site zeker goed zal doen, maar hij ziet er nu zeker niet slecht uit.
Link naar reactie
[quote:085aa29c77] Op 22-03-2002 10:15, schreef Sjoerd Boerhout: [quote:085aa29c77] Op 22-03-2002 9:49, schreef Jursch: Okz, bedankt. Maar: het formulier werkt gewoon hoor(op meerdere locaties getest)Ik zal nog ff een extra randje erbij zetten, zodat je bij hogere reoluties het ook kan zien(bioj help staat trouwens dat de aangeraden resolutie 1024x768 is)Ennu, waar zie je staan dat je het alleen met MS Word kunt uitprinten?? Dat zie ik namelijk niet... Hij laad idd snel, dat komt doordat de plaatjes niet echt grote bestanden zijn en het menu is nog het grootste bestand... Jurrie [/quote:085aa29c77] Het formulier werkt nu idd wel. Ik zal wel verkeerd gekeken hebben of zo.. Over dat word en de resolutie: "Systeemeisen Om deze pagina goed te kunnen zien raden we u aan: Een resolutie van 800 x 600 of 1024 x 768 Deze site is geoptimaliseerd voor Microsoft Internet Explorer 5.x. Flash plugin van Macromedia,www.macromedia.com/downloads Om de pagina goed uit te kunnen printen: Microsoft Word " Het is natuurlijk altijd mooier als je site zich aanpast aan de resolutie en hij voor iedereen goed te zien is. En ik met het ermee eens dat wat meer kleur je site zeker goed zal doen, maar hij ziet er nu zeker niet slecht uit. [/quote:085aa29c77] HEt is inderdaad zo dat de site in zoveel mogelijk resoluties te zien moet zijn. Maar als je em op alle resoluties aan wil passen, wordt het er vaak niet mooier op, omdat als je bijv een site goed in 640x480 wil zien, alles veel te klein is in bijv een resolutie van 1024x768. Over dat Word: dat staat daar inderdaad nog, omdat ik nog plannen had om van elke page een specialoe printpage wil maken, maar daar heb ik al een andere oplossing voor gevonden. Oja, en wat voor kleur zou ik er nog meer bij kunnen doen en waar(ik heb nu de kleuren: wit,zwart en blauw) Greetz Jurrie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...