Ga naar inhoud

[Sitecheck] Hyperlinks: the webdesign site.


Aanbevolen berichten

Ik vindt de kleuren zeer lelijk, het idee is best leuk, maar het design spreekt niet echt aan. Te felle kleuren maken dat je site er onprofessioneel uit ziet. Gebruik dus minder felle kleuren, dan zal de site er een stuk beter uitzien. Op zich vindt ik de site zelf best leuk gedaan, al zijn er al veel van deze soorten websites. Succes!
Link naar reactie
[quote:98bddbe36a]Welkom op Hyperlinks de startpagina voor de gevorderde en beginnende webmaster.[/quote:98bddbe36a] ...wat wil je nou van ons? Zit 0.0 design in, is mega standaard [de zoveelste startpaginakloon] van opzet [en dan nog niet eens mooi], enz enz. Gevorderde webmaster? :grin: Hoelang zit je zelf al online, als ik vragen mag...?
Link naar reactie
Sorry hoor, maar als je Awards wil gaan uitdelen, kan je er dan niet beter voor zorgen dat je eerst ZELF een mooie site maakt? De opzet is leuk, kleuren moeten echt anders en ook een ander lettertype doet wonderen. Nog een tip: een leuk achtergrondplaatje achter de tabel, bijvoorbeeld een afgerondplaatje, dat staat wel zo mooi... Verder is het op izch een leuk idee, de site is helemaal niet onaardig Jurrie _________________ The Flying Eagle [ Dit Bericht is bewerkt door: Jursch op 2002-03-22 11:49 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...