Ga naar inhoud

[sitecheck] Tomorrow is a dirty word on Sunday


Aanbevolen berichten

Best een fraaie site. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het kleurgebruik niet toejuich, maar in het ietwat 'cult' sfeertje waarop je site is gemaakt staat het nog niet zo verkeerd. Wel jammer dat het 'words' gedeelte buiten de site gaat via linkjes en openspringende vensters. Ondanks het preloaden irriteerd het om ze telkens weer weg te klikken. Probeer het via losse 'Movie clips' op te lossen zodat je site overzichtelijk blijft. Het techno lettertype wat je overal gebruikt zou ik zelf niet als informatie tekst gebruiken maar eerder als een decoratie tekst. Zoals in bijvoorbeeld een logo of koptekstjes. Gebruik voor de informatiefe teksten een neutraal lettertype alla Arial of zo. (misschien iets strakker dan dat maar dat is aan jou...) Trek een mooi strak kader om de page heen zodat de achtergond je siteopmaak niet opvreet. Thats it wat mij betreft. Succes verder. Gr. J-P [ Dit Bericht is bewerkt door: J-P Le Conte op 2002-03-17 17:38 ]
Link naar reactie
ah thnx daar heb ik wel wat aan. wat die clips betreft: ik heb al een en ander geprobeerd, maar dit leek me toch het meest logische op het moment. ik ga er nog wel wat mee proberen. heb je misschien een SUGGESTIE hoe ik dat aan zou kunnen pakken? dus dat de clips in hetzelfde scherm geopend worden? je opmerking over de achtergrond: deze vind ik juist wel strak en zo wordt het meer één geheel en dat was ook de bedoeling. het lettertype vind ik alleen onduidelijk in het 'info' gedeelte. ik denk dat het verder wel kan. bedankt in ieder geval! graag meer reacties :smile: @bel.
Link naar reactie
[quote:ae14a8643d] Op 17-03-2002 19:34, schreef abeldebeer: heb je misschien een SUGGESTIE hoe ik dat aan zou kunnen pakken? dus dat de clips in hetzelfde scherm geopend worden? [/quote:ae14a8643d] Je kunt flash toepassen in html. Vraag me niet hoe maar het is mogelijk. Probeer Dreamweaver eens of zo.. Gr. J-P
Link naar reactie
hoi, hier wat opmerkingen over je site: - ik vond 'm intrigerend en zeker uitnodigend om verder te kijken. - het lettertype vind ik te slecht leesbaar, het past weliswaar goed bij je concept, maar het nodigt niet uit om te lezen. -home in je navbar geeft een 'leeg' scherm; het zal bedoeld zijn, maar het is wat verwarrend.Info daarentegen lijkt juist een typische home-pagina. Ik hoop dat je er iets aan hebt, en leg me eens uit wat de titel betekent?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...