Ga naar inhoud

Sitecheck


Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn site is nog niet helemaal af, maar ik heb wel al het een en ander online staan. Nu is mijn vraag of het er een beetje fatsoenlijk uitziet. Hij is te vinden op http://phedny.cjb.net Ik heb er rekening mee proberen te houden dat de site in alle browsers werkt (in IE is de opmaak het best, maar de rest kan in ieder geval zonder problemen het geheel bekijken). Als je met een browser problemen hebt, zou ik dat ook graag willen horen. Zelf heb ik al getest in: - Internet Explorer - Netscape - Opera - Konquerer Op een ander forum (Webprogrammeren) heb ik al een vraag gesteld over de invoer bij de euroverzameling. Reacties hierop graag in het betreffende forum. Groet, Phedny
Link naar reactie
Korte reactie dan: [list:97d7b448d0] [*:97d7b448d0]Mega traag. [*:97d7b448d0]Typefout op de Nederlandse software pagina (not moet nog zijn). [*:97d7b448d0]Beetje saai, weinig grafische hoogstandjes (ook geen laagstandjes, er is niks grafisch :wink:) [*:97d7b448d0]Database error op de "links" pagina. [*:97d7b448d0]Leuk dat je weet hoe je iemands IP moet weergegeven, maar heeft het ook nut? [*:97d7b448d0]Stats pagina: UB = Unieke bezoeker en dan staatboven de desbetreffende kolum "UV"? [/list:u:97d7b448d0] Algemene conclusie: zoek een andere host, maak het grafisch wat aantrekkelijker en fix de kleine fouten. Succes ermee :wink: BTW: ik heb alleen de Nederlandse bekeken. [edit]Nu ging ie ineens al wat sneller, zal wel ff druk geweest zijn of zo[/edit] _________________ Ik heb de rooie vlag buiten hangen. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-11 11:46 ]
Link naar reactie
[quote:45c06b8d48]Omdat het forum een plek is waar iedereen berichten kan plaatsen en lezen, is er de regel dat dit alleen in het Engels mogelijk is.[/quote:45c06b8d48] Hmmm, zelfs een beetje tegenstrijdig. Wat nu als er mensen die komen die geen Engels spreken ? Grtz Grimmie P.S. Oh ja, als je je site in meerdere talen beschikbaar wilt maken let dan wel op je grammatica. :wink: Kijk maar eens op je statistieken pagina bijvoorbeeld. (Nederlandstalig) [ Dit Bericht is bewerkt door: Grimmie op 2002-03-11 12:59 ]
Link naar reactie
Hoi, 1. Typefout op software ga ik verbeteren. 2. Ik heb ervoor gekozen minder grafisch te doen, omdat ik zelf een hekel heb aan sites die erg traag zijn. Als hier echter vraag naar is, dan zal ik dat natuurlijk aanpassen. 3. Error op links-pagina blijkt alleen bij Nederlands te zijn. Dit ga ik uitzoeken. 4. IP weergeven heeft opzich geen nut. Als je in de broncode kijkt, zie je dat er nog meer gegevens zijn. Dit heb ik er neergezet, omdat ik vind dat een bezoeker mag weten dat het bezoekje is gelogd. 5. UB/UV. Ook dit ga ik bijwerken. 6. Andere host? Nee, tenzij iemand een voorstel heeft. Eisen voor mijn host: hij moet gratis zijn, geen reclame en ondersteuning voor ASP en Database. Zelf ben ik tevreden over Brinkster. 7. Forum in het Engels. Ik heb bewust niet gekozen voor een rechtstreekse link, zodat de bezoeker niet plotseling een andere taal heeft. 8. Grammatica op statistieken. Wat denk je dat anders kan? Ik denk dat de tekst wel klopt... Bedankt voor jullie reacties. Ik zal bovenstaande dingen wijzigen. Is er iets van het bovenstaande waar je het niet met mijn mening eens bent, dan wil ik dat graag horen. Groet, Phedny
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:8e3e250b07] Op 27-03-2002 16:51, schreef Leonarduz: hehe noem je dat een site? gewoon plain text under construction met enige bij text... waarvoor nou al een sitecheck? [/quote:8e3e250b07] Tjonge, een beetje begrip mag toch wel meneertje Leonarduz! Als je zo aan je postcount komt, hoef je hier niet lang te blijven! Denk eerst na voordat je zoiets post. [i:8e3e250b07]Goed, 2e kans dan, en volgende keer aardiger reageren[/i:8e3e250b07] _________________ [url=http://www.stylite.nl]·[/url] [url=http://www.heidi.stylite.nl]www.heidi.stylite.nl[/url] [b:8e3e250b07]·[/b:8e3e250b07] If I keep it up, I'm gonna make it - I'm so very close can't you see - [i:8e3e250b07]No Doubt[/i:8e3e250b07] [ Dit Bericht is bewerkt door: Toeter84 op 2002-03-27 19:12 ]
Link naar reactie
Hoi, Die site waar de sitecheck over gaat is te vinden op http://www7.brinkster.com/phedny Maar ik ben nu toch maar overgestapt naar een andere provider, omdat ik in mijn site iets wil toevoegen wat niet bij Brinkster kan... Ik zit nu bij DomainDLX. Maar omdat daar een banner verschijnt (mag je kiezen trouwens, banner of pop-up), ben ik m'n lay-out een 'beetje' aan het aanpassen. Groet, Phedny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...