Ga naar inhoud

Daar schiet ik echt lekker mee op zeg!


Aanbevolen berichten

a. Ik begrijp natuurlijk wel dat onze moderator Bill Gates een beetje in de gaten houdt dat er geen dubbele vragen in dit forum verschijnen. b. Ik waardeer het ook dat hij verwijst naar enkele andere postings over het onderwerp 'onderdrukken van headers/footers bij afdrukken' c. Ik vind het behoorlijk slordig van hem als hij vervolgens mijn topic op slot gooit zonder te checken of er wel bruikbare antwoorden in de topics staan waarnaar hij verwijst. d. Bovendien zoek ik een oplossing in de richting van een kant en klaar script ofzo. e. Het is een onderwerp waar moeilijk een antwoord op te vinden is en waar andere gebruikers dus ook wat aan kunnen hebben. d. Kan dat slot dus van mijn vraag af? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd of andere gebruikers daar nog iets over te melden hebben behalve de moderator.
Link naar reactie
[quote:9d4b403eb4]a. Ik begrijp natuurlijk wel dat onze moderator Bill Gates een beetje in de gaten houdt dat er geen dubbele vragen in dit forum verschijnen.[/quote:9d4b403eb4]Mooi :wink: [quote:9d4b403eb4]b. Ik waardeer het ook dat hij verwijst naar enkele andere postings over het onderwerp 'onderdrukken van headers/footers bij afdrukken'[/quote:9d4b403eb4]Mooi 2 :wink: [quote:9d4b403eb4]c. Ik vind het behoorlijk slordig van hem als hij vervolgens mijn topic op slot gooit zonder te checken of er wel bruikbare antwoorden in de topics staan waarnaar hij verwijst.[/quote:9d4b403eb4]Dat deed ik omdat je dan als je behoefte aan meer info hebt, je in één van die topic verder kan discussiëren. [quote:9d4b403eb4]d. Bovendien zoek ik een oplossing in de richting van een kant en klaar script ofzo.[/quote:9d4b403eb4]Zie antwoord op c. [quote:9d4b403eb4]e. Het is een onderwerp waar moeilijk een antwoord op te vinden is en waar andere gebruikers dus ook wat aan kunnen hebben.[/quote:9d4b403eb4]Wordt saai, zie weer antwoord op c :wink: [quote:9d4b403eb4]d. Kan dat slot dus van mijn vraag af? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd of andere gebruikers daar nog iets over te melden hebben behalve de moderator. [/quote:9d4b403eb4]Nee dus :wink: Daarnaast stond je orginele vraag in het webdesign forum, daar waar ie thuishoort in het webprogrammeren forum. En daar stonden dus al 2 topics over die vraag. Dus ik zie geen reden om je topic te heropenen. En als je "klachten" hebt over de moderator kan je dat persoonlijk met hem of met een admin bespreken (via mail/prive berichten), of een topic openen in de Feedback. Of te wel: ook hier "scoor" je een slot :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...