Ga naar inhoud

Sitecheck (herhaling)


Aanbevolen berichten

Logo is grafisch mooier maar WAAR komt dat zwarte kleurtje vandaan en dat bruin trouwens ook. Het past totaal niet bij de site. De rest is volgens jou veranderd, ik denk dat wij daar bar weinig van zien: wij zitten er namelijk niet elke dag mee te werken :wink: (Gewend van eigen sites en checks) Greetz, D.
Link naar reactie
[quote:5da430af58] Op 22-02-2002 12:58, schreef scs: Ben ook nieuw hier maar zie uw opmerking(en) over mijn website graag tegemoet. De bedoelde website is een onderdeel van mijn cursus webpage designer. Website: http://www.scspchulp.com Thanks, Dirk... [/quote:5da430af58] Heb nog ff de andere draad gechecked of misschien daar al iemand was die het opviel dat het gewoon een gejat design is, nee dus. Ik denk dat je een cursus webpage jatten moet volgen vriend.
Link naar reactie
[quote:62b9e40521] Op 10-03-2002 2:45, schreef Phrea: Heb nog ff de andere draad gechecked of misschien daar al iemand was die het opviel dat het gewoon een gejat design is, nee dus. Ik denk dat je een cursus webpage jatten moet volgen vriend. [/quote:62b9e40521] Joh... wist je dat ik nog nooit op de pc-active site geweest ben... (niet bewust iig)Maar dit is idd blatantly gepikt... t.
Link naar reactie
[quote:7c3bbbb8d6] Op 10-03-2002 15:37, schreef scs: Hallo allemaal, Leuke (opbeurende kritiek) dat het gejat zou zijn. Jammer had meer verwacht. Ik kan u verzekeren dat er niets gejat is alleen de logo's die te zien zijn op de links pagina. Nogmaals jammer. Dirk... [/quote:7c3bbbb8d6] Hoe komt het dan dat de design's zo overeen komen???????????
Link naar reactie
[quote:ecf2990d2b] Op 10-03-2002 15:37, schreef scs: Hallo allemaal, Leuke (opbeurende kritiek) dat het gejat zou zijn. Jammer had meer verwacht. Ik kan u verzekeren dat er niets gejat is alleen de logo's die te zien zijn op de links pagina. Nogmaals jammer. [/quote:ecf2990d2b] Bwahahaha, en je gelooft jezelf? :grin: Man, het is bijna een kloon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...