Ga naar inhoud

Sitecheck (Jelle Online)


Aanbevolen berichten

Ik vindt hem beter dan die andere site (the voice). Deze is rustiger. Alleen het formaat van deze site is ook te klein, in mijn optiek: Gebruik meer ruimte die bijv. een 800x600 je biedt, je kan dan ook meer tekst ed. kwijt. :wink: vr. gr. smeenk [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-03-31 22:17 ]
Link naar reactie
Nou, dan heet je Yorin, en dan heeft je site ook wel een érrug hoog Yorin gehalte...niet? :razz: Ik vind um wel mooi hoor... k zit hier met IE 6.0, en dat bovenste balkje met die ronde hoekjes sluit niet mooi aan bij het stuk eronder; too bad. Verder strak opgezette site, maar wat is nou je missie? Moet de hele wereld bij jou vrolijk elke dag langskomen... Jelle Online magazine, Chatten, waar wil je heen? Met zo'n domeinnaam dacht ik toch eerder aan een homepage... maar dit is gewoon een kleine club ofzo... over jou?
Link naar reactie
Nou, het is niet bedoeld als een site die alleen over mij gaat hoor... Gewoon als een site waar je je even kan vermaken. Er moeten natuurlijk nog een heleboel dingen bij komen bij Health en World enzo... Kijk, ik probeerde een site te bouwen wat wel een homepage is maar toch niet zo standaard is als de rest. Hij gaat namelijk niet over mij, er is wel een stukje wat over mij gaat, maar dat doe ik er eigenlijk alleen bij voor chatvrienden enzo, en voor andere mensen die erin geinsteresseerd zijn. De onderwerpen zijn gewoon de onderwerpen die mij ook interesseren. Maar goed, tis dus geen club! En bedankt voor de reacties! :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...