anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Tjah, m'n nieuwe site dus... Hij werkt niet in Netscape, dat kan ik alvast zeggen.. tenminste, hij werkt wel 't ziet er alleen niet uit! Daar wordt nog aan gewerkt. Dus, wat vinden jullie ervan?? http://www.jelleonline.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Ik vindt hem beter dan die andere site (the voice). Deze is rustiger. Alleen het formaat van deze site is ook te klein, in mijn optiek: Gebruik meer ruimte die bijv. een 800x600 je biedt, je kan dan ook meer tekst ed. kwijt. :wink: vr. gr. smeenk [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-03-31 22:17 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2002 Dezelfde tip: gebruik meer ruimte. Ik vind de scrollende tekst erg lelijk in combinatie met de bewegende tekst in het bovenste frame. Misschien mooier om te kiezen voor een van de twee bewegend. Verder, erg mooi gemaakt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Je verwijst ergens naar de pagina mobile.htm terwijl die leeg is. Ook niet echt netjes denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Nou, dan heet je Yorin, en dan heeft je site ook wel een érrug hoog Yorin gehalte...niet? :razz: Ik vind um wel mooi hoor... k zit hier met IE 6.0, en dat bovenste balkje met die ronde hoekjes sluit niet mooi aan bij het stuk eronder; too bad. Verder strak opgezette site, maar wat is nou je missie? Moet de hele wereld bij jou vrolijk elke dag langskomen... Jelle Online magazine, Chatten, waar wil je heen? Met zo'n domeinnaam dacht ik toch eerder aan een homepage... maar dit is gewoon een kleine club ofzo... over jou? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Nou, het is niet bedoeld als een site die alleen over mij gaat hoor... Gewoon als een site waar je je even kan vermaken. Er moeten natuurlijk nog een heleboel dingen bij komen bij Health en World enzo... Kijk, ik probeerde een site te bouwen wat wel een homepage is maar toch niet zo standaard is als de rest. Hij gaat namelijk niet over mij, er is wel een stukje wat over mij gaat, maar dat doe ik er eigenlijk alleen bij voor chatvrienden enzo, en voor andere mensen die erin geinsteresseerd zijn. De onderwerpen zijn gewoon de onderwerpen die mij ook interesseren. Maar goed, tis dus geen club! En bedankt voor de reacties! :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Ik vind de site klein van formaat > "Auw, mijn ogen". D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 Ik vind die site niet erg bijzonder... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 [quote:6c0748a8ee] Op 02-04-2002 12:59 schreef Arez: Ik vind die site niet erg bijzonder... [/quote:6c0748a8ee]Ik dit soort reacties al helemaal niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 [quote:baf85d00c2] Op 31-03-2002 21:57 schreef Yorin: Hij werkt niet in Netscape,[/quote:baf85d00c2] Hij werkt wel in mozilla. Verder is ie veels te klein maar dat werd al gezegd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 Tja, wat kan ik daaraan toevoegen, inderdaad een beetje klein frame. Ook zou ik géén Frontpage gebruiken, dan zal zal de kans groot zijjn dat je site wel in Netscape te zien is. Verder, leuke site! P.S. Hoe kom je aan al die foto's? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 [quote:66cba5b36f] Op 02-04-2002 12:59 schreef Arez: Ik vind die site niet erg bijzonder... [/quote:66cba5b36f] Tjah, en dat zegt iemand met zo'n site! :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 [mod-edit]Flamen doe je maar ergens anders[/mod-edit] [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-03 12:46 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Ik zit hier met Opera te kijken, en zie dat de andjes niet mooi afgwerkt zijn, jammer, want in internet explorer ziet hij er prima uit. D Spaans Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen