Ga naar inhoud

>> Sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

Netjes... ik ben niet zo dol op lichtgeel, maar aangezien de winkel ook een beetje zo'n kleurtje heeft... hmm, netjes. Alleen Netscape 4.0: [quote:645f7a8bf7] U hebt een verouderde internetbrowser. We raden u aan om Microsoft Internet Explorer 5.5 of Netscape 6 te gebruiken. [/quote:645f7a8bf7] Sneaky!! :razz: is niet erg imho, NS4.0 is bij mij alleen nog maar een testbeestje.
Link naar reactie
[quote:d7d30d61ab]en ons assortiment componenten[/quote:d7d30d61ab] daar klopt iets niet [quote:d7d30d61ab] Via de rubriek Voor elkaar kunt u ervaringen van andere klanten lezen met onze producten en zelf ook uw eigen ervaringen insturen[/quote:d7d30d61ab] loopt ook niet echt lekker Mischien klinkt het een beetje van "Het is een nette site maat ik moet en zal iets vinde n dat niet goed is". Maar dat is niet de bedoeling. Edit: Owja probeer teksten niet te lang te maken of probeer tussen kopjes te gebruiken. Bij nieuws zie je een hele lap met tekst waarvan ik even heb "pffff dat is eigenlijk te lang om te lezen" _________________ Thecrazy1 http://www.vanallesiets.com http://www.vanallesiets.com/forum [ Dit Bericht is bewerkt door: craze op 2002-01-30 20:12 ]
Link naar reactie
't Enige (en heel kleine) kritiekpuntje, is dat bij een paar onderdelen met wat meer tekst, de regels wat lang zijn.. (Niet de zinnen, de regels. Doordat de tekst ook nog wordt uitgevuld, kan het lezen wat vermoeiend worden. Misschien een iets grotere linker- en/of rechtermarge? Voor de rest: Lichte en passen kleurstelling vind ik zelf. Snel, strak, een leesbaar lettertype. Adressen, telefoonnummers, openingstijden, e-mail adres is allemaal te vinden. Nice! Zelfs een prijslijst! Die zie ik graag (niet dat ik wat wil kopen, maar ben altijd nieuwsgierig naar prijzen).
Link naar reactie
[quote:ff54c1b314] Op 30-01-2002 21:56, schreef Dilbert: LEKKUR HORR, EINDELIJK EEN SITE WAARVAN WIJ HET ALLEMAAL OVER EENS KUNNEN ZIJN: GEWOON LEKKER OM EENS EEN KIJKJE TE NEMEN, GEEN GROVE FOUTJES, LEKKER RUSTIG EN JE HOUD JE AAN JE STIJL. I LIKE IT! KEEP UP THE GOOD WORK! Dilbert [/quote:ff54c1b314] Sorry, capslock stond aan. Ik dacht, laat maar staan :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...