anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Ik heb net een nieuwe website klaar. Hij is van een audiospeciaalzaak uit Groningen: De Groef Audio. De URL is [url]www.degroefaudio.nl[/url]. Wat vinden jullie er van? Graag onderbouwde meningen. Groeten, Folkert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Lekker rustig, net lettertype, goed overzichtelijk... ik heb op dit moment eigenlijk weinig commentaar erop :smile: Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het misschien ietsje grafischer mag, maar dat het is geen zwaar minpunt in dit geval... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Netjes... ik ben niet zo dol op lichtgeel, maar aangezien de winkel ook een beetje zo'n kleurtje heeft... hmm, netjes. Alleen Netscape 4.0: [quote:645f7a8bf7] U hebt een verouderde internetbrowser. We raden u aan om Microsoft Internet Explorer 5.5 of Netscape 6 te gebruiken. [/quote:645f7a8bf7] Sneaky!! :razz: is niet erg imho, NS4.0 is bij mij alleen nog maar een testbeestje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 niks mis mee! overzichtelijk, strak de klant kan tevreden zijn denk ik :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Netje,overzichtelijk,lettertype=ok bijna nix op aan te merken 1 dingetje, ik sruikel over de tekst op de main pagina. Ik zal hem even overlezen maar er zit iets in de opbouw die ervoor zorgt dat ik me er heel erg op moet concentreren om de tekst geod te kunnen lezen. Verder netjes :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 [quote:d7d30d61ab]en ons assortiment componenten[/quote:d7d30d61ab] daar klopt iets niet [quote:d7d30d61ab] Via de rubriek Voor elkaar kunt u ervaringen van andere klanten lezen met onze producten en zelf ook uw eigen ervaringen insturen[/quote:d7d30d61ab] loopt ook niet echt lekker Mischien klinkt het een beetje van "Het is een nette site maat ik moet en zal iets vinde n dat niet goed is". Maar dat is niet de bedoeling. Edit: Owja probeer teksten niet te lang te maken of probeer tussen kopjes te gebruiken. Bij nieuws zie je een hele lap met tekst waarvan ik even heb "pffff dat is eigenlijk te lang om te lezen" _________________ Thecrazy1 http://www.vanallesiets.com http://www.vanallesiets.com/forum [ Dit Bericht is bewerkt door: craze op 2002-01-30 20:12 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 tja, zo zie ik ze graag; [b:75e218355f]retesnel, strak en simpel![/b:75e218355f] Keep up the good work! t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Zit opzich goed in elkaar. Alleen ik zou andere kleuren kiezen. Maar dat is een mening. Waar heb je de domeinnaam geregistreerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 't Enige (en heel kleine) kritiekpuntje, is dat bij een paar onderdelen met wat meer tekst, de regels wat lang zijn.. (Niet de zinnen, de regels. Doordat de tekst ook nog wordt uitgevuld, kan het lezen wat vermoeiend worden. Misschien een iets grotere linker- en/of rechtermarge? Voor de rest: Lichte en passen kleurstelling vind ik zelf. Snel, strak, een leesbaar lettertype. Adressen, telefoonnummers, openingstijden, e-mail adres is allemaal te vinden. Nice! Zelfs een prijslijst! Die zie ik graag (niet dat ik wat wil kopen, maar ben altijd nieuwsgierig naar prijzen). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Voor zover hartelijk bedankt voor jullie commentaar! Ik zal de kritiekpunten met mijn opdrachtgever bespreken. Hieronder antwoorden op jullie vragen: -Helaas mag ik de kleurstelling niet veranderen. -Bij Ladot Internet [url]www.ladot.nl[/url] hebben we de dommeinnaam laten registreren. Groeten, Folkert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 LEKKUR HORR, EINDELIJK EEN SITE WAARVAN WIJ HET ALLEMAAL OVER EENS KUNNEN ZIJN: GEWOON LEKKER OM EENS EEN KIJKJE TE NEMEN, GEEN GROVE FOUTJES, LEKKER RUSTIG EN JE HOUD JE AAN JE STIJL. I LIKE IT! KEEP UP THE GOOD WORK! Dilbert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 [quote:ff54c1b314] Op 30-01-2002 21:56, schreef Dilbert: LEKKUR HORR, EINDELIJK EEN SITE WAARVAN WIJ HET ALLEMAAL OVER EENS KUNNEN ZIJN: GEWOON LEKKER OM EENS EEN KIJKJE TE NEMEN, GEEN GROVE FOUTJES, LEKKER RUSTIG EN JE HOUD JE AAN JE STIJL. I LIKE IT! KEEP UP THE GOOD WORK! Dilbert [/quote:ff54c1b314] Sorry, capslock stond aan. Ik dacht, laat maar staan :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 [quote:26761da063]Sorry, capslock stond aan. Ik dacht, laat maar staan [/quote:26761da063] Nou, vooruit dan maar :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 [quote:98ea574013] Op 30-01-2002 21:57, schreef Dilbert: [..] Sorry, capslock stond aan. Ik dacht, laat maar staan :grin: [/quote:98ea574013] Hier heb ik dus geen waardering voor... Je kunt gewoon editten en het zonder Caps hertypen, dit vind ik richting treitergedrag gaan imho. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Op 30-01-2002 23:12, schreef Toeter84: [quote:fb6834d403] Hier heb ik dus geen waardering voor... Je kunt gewoon editten en het zonder Caps hertypen, dit vind ik richting treitergedrag gaan imho. [/quote:fb6834d403] geheel mee eens..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 tsss....wat een gezeur zeg, over een paar lettertjes... Heb je niks anders om je druk over te maken? :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen