Ga naar inhoud

is een flash-intro nuttig?


anoniem

Aanbevolen berichten

Soms is het nuttig omdat er snel wat belangrijke info wordt gegeven, meestal is het alleen maar "mooi". Maar ja, daar gaat het maken van sites toch om voor een groot gedeelte, anders kan men alles wel gewoon in .txt formaat neerzetten.

Tis wel een minste vereiste dat er een skip intro knopje zit vind ik.

Om antwoord op je vraag te krijgen moet je eerst antwoord krijgen op de vraag: wat is nuttig? Dat lijkt me een goede filosofische benadering.

------------------ Frans van der Veeken AKA SurfDude ------------------ surfdude@chello.nl | ICQ# 39952698 | ICQ me | Add me | MSN: fdvdv@hotmail.com ------------------ Je suis complètement fada... | Waar is de "Don't post a reply"-knop?

Link naar reactie
Het ligt er vind ik aan wat voor site het is. Is het een zakelijk site, waar je snel info van vandaan wil halen, zeker niet doen. Als het een "fun" site is, dan kan het heel leuk zijn, vooral als het een mooi gemaakt intro is. Al ben je niet zo'n expert in flash, zou ik het niet doen, daar haal je je site alleen maar mee naar beneden. Ohja een skip intro knop is errug handig :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...