anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Delen Geplaatst: 14 januari 2002 bij ook maar de geringste twijfel, niet gebruiken! Als het er dan toch op moet staan, maak dan iets wat mensen compleet van hun stoel blaast.... en niet van die lullige beginners-tekst-van-links-het-scherm-in-motion-tween-met-een-heel-erg-standaard-lettertype[This message has been edited by matthijn99 (edited 14-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 flash kan leuk zijn, maar het moet wel wat toevoegen aan je site; 30 seconden naar bewegende ballen kijken voordat ik de informatie vind die ik zoek is not done.Een seconde of twee voor het laden; een seconde of 3 voor de animatie denk ik....T. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 Moet je ook maar net op zoek zijn naar informatie natuurlijk. Het hangt dus ook heel erg van het doel van de site af en het verwachte publiek.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 ik vinbd het altijd irritant, ik zoek op internet omdat ik info wil, en niet een of andere balletjes en dingetjes wil zie sprinegen en doen, hele maal irri is als er geen skip bij staat.Voor ene bedrijf vind ik het onzin, kijk maar eens bij onze cuncurent collega www.teha.nl Greetz Mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind een flash-intro op een website alleen maar onhandig vertragend. Hoe mooi gemaakt ook soms zo'n filmpje, ik kom voor de inhoud van de site. Ik ben benieuwd naar de mening van anderen, daarom: Is een flash-intro nuttig?------------------ groeten, Ton. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 Soms is het nuttig omdat er snel wat belangrijke info wordt gegeven, meestal is het alleen maar "mooi". Maar ja, daar gaat het maken van sites toch om voor een groot gedeelte, anders kan men alles wel gewoon in .txt formaat neerzetten.Tis wel een minste vereiste dat er een skip intro knopje zit vind ik.Om antwoord op je vraag te krijgen moet je eerst antwoord krijgen op de vraag: wat is nuttig? Dat lijkt me een goede filosofische benadering.------------------ Frans van der Veeken AKA SurfDude ------------------ surfdude@chello.nl | ICQ# 39952698 | ICQ me | Add me | MSN: fdvdv@hotmail.com ------------------ Je suis complètement fada... | Waar is de "Don't post a reply"-knop? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 Nuttig, niet. Leuk, soms. Voorwaarde: dat je kan skippen. Valkuil: teveel gebruik van intro. ------------------ Ladies first! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 ligt aan je doelgroep.en als je't al wilt doen, zorg dan iig dat ie kwalitatief goed genoeg is om iets toe te voegen aan de site. (meestal dus een bep. sfeer creeeren.. )(e) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 Ik vind het vaak alleen maar onhandig. Vooral als er geen 'Skip Intro' staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 [quote:5e9b838d88]Op 2002-01-16 22:35, schreef George W. Bush: Vooral als er geen 'Skip Intro' staat.[/quote:5e9b838d88]Die skip ik altijd met Alt-F4 dan :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 [quote:b5587223e4] Op 2002-01-16 22:50, schreef Bill Gates: [quote:b5587223e4]Op 2002-01-16 22:35, schreef George W. Bush: Vooral als er geen 'Skip Intro' staat.[/quote:b5587223e4]Die skip ik altijd met Alt-F4 dan :smile: [/quote:b5587223e4] kan ook.. :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2002 ok. als je doelgroep bill is, is een intro niet nuttig :smile: (e) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2002 Ik zelf vind een intro niet nuttig. Heb meestal geen zin in wachten en heb dan dezelfde oplossing als bill als er geen skip knop op zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 [quote:3a038be35d] Op 2002-01-17 17:33, schreef eazy: ok. als je doelgroep bill is, is een intro niet nuttig :smile: (e) [/quote:3a038be35d] Wordt Bill als een doelgroep gezien? :confused: Dat gaat de verkeerde kant op hoor, Bill is een goede moderator maar een doelgroep is wat overdreven! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Het ligt er vind ik aan wat voor site het is. Is het een zakelijk site, waar je snel info van vandaan wil halen, zeker niet doen. Als het een "fun" site is, dan kan het heel leuk zijn, vooral als het een mooi gemaakt intro is. Al ben je niet zo'n expert in flash, zou ik het niet doen, daar haal je je site alleen maar mee naar beneden. Ohja een skip intro knop is errug handig :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen