Ga naar inhoud

Site check aub en vraagje


Aanbevolen berichten

allo allo allemaal check aub deze site mijn eerste zelf gemaakte site!!! [mod-edit] Zet voortaan ook even de url er duidelijk bij, dat voorkomt verwarring: [url]http://www.bruidsboetiekwoman.nl/[/url] [/mod-edit] en nog effe 1 vraag er zit flash op mijn site deze flash is tezien met flash uhh nr5 gloof ik maar als je flash nr 3 heb b.v dan schijnt het niet te werken graag enkele tip's [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-12 09:00 ]
Link naar reactie
Het zou handig zijn als de navigatie op alle pagina's zichtbaar zou zijn, op z'n minst een link waarmee je terug op de beginpagina komt. Bij de pagina "Modellen 2002" kun je op het filmpje klikken om een link te openen, maar die opent een niet beschikbare pagina in een nieuw venster met de volgende url: http://www.bruidsboetiekwoman.nl/www.bruidsboetiekwoman.nl vr. gr. smeenk [ Dit bericht is bewerkt door: smeenk op 2002-04-12 10:01 ]
Link naar reactie
Ach,... voor een beginner... op zich niet zo slecht. Donkerrood, chique kleur... Laat ik zeggen... als ik een site met bruidskleding zou maken, zou ik hem veel lichter maken. Bijv. meer bloemen in de hoeken, meer wit erin (geen witte tekst svp), en het allemaal een feestelijke uitstraling geven. Het menuutje vind ik er bijzonder slecht bij passen. Veel te strak, neuh. Die roosjes die op de damespagina erbij komen, vind ik juist weer erg mooi. Maar dan komt die java-applet... met streepjes... weet je welke veel mooier is? Zo eentje die in elkaar overfade't. Op http://www.nvlf.nl hebben ze er eentje, die posters faden in elkaar over. Dat zou voor de jurken ook heel mooi zijn. Dit is veel te lang wachten. Bovendien zou het ook handig zijn als de mensen zelf op een jurk konden klikken; zet bijv. in het plaatje een nummer erbij, en op de pagina ernaast een lijstje met nummers en naam/type jurk. Zodat ze die nog eens apart kunnen bekijken. En let op je lettertype... Probeer eens Arial of Verdana. Een Lucida lettertype kan ook, en dan gewoon als 2e lettertype alsnog Arial ofzo opgeven. Dus <font face="Lucida blackletter, Arial">blaat</font> Dan heb je iig voor degenen met Lucida blackletter op hun pc een mooi font. [i:cb44b3fb93]Aaargh, nou ik die site heb gezien en er zo eens over nadenk... krijg ik hartstikke veel inspiratie voor zoiets. Mag ik even? Ik zou de site wit maken, met lichtgrijze lijntjes: voor de herenpagina er lichtblauwe lijntjes doorheen, en dames lichtroze. Veel bloemen er tussendoor. Af en toe een foto van een bruidspaar op een caribisch strand ofzo, hoeft niet van de bruidswinkel te zijn, (als de jurk maar onherkenbaar is zodat mensen er niet naar gaan vragen), of in een dikke trouwauto. Dan krijgen de mensen meer zin om een 'mooie' bruiloft te regelen en dan willen ze ook wel wat meer uitgeven aan kleding om er tenminste zelf mooi bij te lopen. (strategie, he! :wink: ) [/i:cb44b3fb93]
Link naar reactie
Heeeej je gebruikt Dreamweaver, (ik herken de standaard flash knopjes) Da's in ieder geval een goed begin :grin: Toch denk ik dat het geheim 'm zit in je beperken tot de dingen die je kunt. Laat Flash en java applets nog even achterwege en beperk je tot HTML en misschien een beetje javascript. Persoonlijk vind ik de grootste fout die je kan maken is zoveel mogelijk dingen gebruiken omdat ze er cool uitzien, maar je zelf niet echt weet wat het is of hoe het werkt. Verder zie ik dat je veel tabellen gebruikt, daar is niks mis mee, sterker nog, meestal noodzakelijk om een beetje leuke layout te krijgen, maar zet die borders uit, want van die zichtbare tabellen wordt je ook niet echt vrolijk :smile: Wel tof dat je gewoon je eerste site online zet en advies vraagt. Ik ben ook geen professioneel webdesigner en mijn eerste site zag er heel wat slechter uit dan de jouwe :smile:
Link naar reactie
Helemaal niet slecht voor een eerste website ! Inderdaad zoals al gemeld is het allemaal wat donker,zoek eens een lichtere achtergrond en plaats er bv wat meer bloemenimages/animaties op,past meer bij hetgeen wat verkocht word.En het menu ook op alle pagina's plaatsen met copy/paste,is zo gebeurd.Ik zag ook dat je text door de bloemen links staan,zou je kunnen wegwerken met alignment of blockquote er in te zetten,staat ook mooier denk ik.En wat ook al vermeld is,het lettertype zou aangepast kunnen worden wat ook beter past bij hetgeen verkocht word,ziet er minder stijf uit dan.Een lettertype met meer krullen er in maar toch duidelijk leesbaar denk ik aan.Ook zoals al gemeld foto's op locatie gemaakt zou alles meer opfleuren. In elk geval een prima begin ! [ Dit bericht is bewerkt door: CobraPH op 2002-04-14 14:34 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...