Ga naar inhoud

Outlook handtekening gebruiken bij reminder


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid om nieuwe mailtjes door middel van een speciale handtekening automatisch in een map te plaatsen. door in twee handtekeningen de bedrijfsnaam de ene keer met BV en de andere keer met B.V. neer te zetten wil ik bepaalde mailtjes (waarin ik B.V. zet) automatisch in een map te plaatsen. zo kan ik zien voor welke verstuurde mailtjes nog opvolgende acties of antwoorden nodig zijn. weet iemand hier hoe dat moet?
Link naar reactie
ja, dat kan zeker. dat doe je via acties, regels en waarschuwingen en dan regels. je kunt hier verschillende instellingen kiezen, zoals bepaalde emailadressen direct in bepaalde mappen ordenen of bijvoorbeeld de urgente mail automatisch in een map urgent plaatsen ter beantwoording van mijn eigen vraag. maak twee handtekeningen. zo goed als identiek, op één aanpassing na, bijvoorbeeld kvk en k.v.k. zorg dat je de k.v.k. een naam geeft zoals reminder oid. ga dan naar regels en waarschuwingen en kies nieuwe regel. selecteer de optie "berichten controleren na het verzenden" en vink aan "met specifieke tekst in de hoofdtekst" klik bij stap 2 op specifieke tekst en voer hier in k.v.k. (zo koppel je de handtekening met de regel). druk volgende en kies daar "verplaats een kopie van het bericht naar naam map" maak in je postvakj in een map aan en selecteer deze bij stap 2. alle mail die jij verstuurd met daarin k.v.k. wordt nu in die map gezet. je kunt daarna nog verschillende uitzonderingen kiezen, maar je kan ook op voltooien drukken. als het goed is werkt het nu erg handig als je een bericht verstuurd aan iemand en je er een reactie op wilt hebben, je spreekt iets af of je moet er zelf nog wat mee doen. het wordt een automatische takenlijst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...