Ga naar inhoud

Software voor lifecam wil niet installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Mede computers, Ik heb een probleem met het opnieuw installeren van de software voor m'n webcam, de zogenaamde lifecam van microsoft. Ik heb (zoals gevraagd) netje met revo uninstaller gedeinstalleerd en vervolgens wil ik opnieuw lifecam installeren. De computer blijft zeggen dat die software er eerst af moet voordat ik de lifecam software mag installeren. Het spul is gedeinstalleerd maar momenteel kan ik m'n webcam dus niet gebruiken. Wie heeft een oplossing voor mij ? Groet, Pannemanski
Link naar reactie
deïnstallatie-software is het vrijwel altijd een ondergeschoven kindje; er zijn maar weinig programmaas waarbij dat feilloos werkt. dus doe ik na deïnstallatie: - kijk (verkenner) in program files of er nog restmappen zijn en verwijder die - altijd register cleanen met ccleaner en liefst ook eusing free registry cleaner - geef de pc een echte herstart - installeer de software opnieuw, en onthoud: usb-apparaten die je installeert pas aansluiten als dat van de software mag!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...