Ga naar inhoud

met real downloaden van youtube


Aanbevolen berichten

hallo, een tijdje geleden had ik ook gepost dat ik geen filmpjes meer van youtube kon downloaden, nu lukt dat ook niet meer, toen lag het er aan dat ik realplayer niet geinstalleerd had, nu heb ik dat wel, maar ik heb het idee dat ik een andere versie heb van realplayer, oid, of misschien is er iets mis met de instellingen in real, want ik kan nu ook niet meer direct downloaden, heb inmiddels wel youtube downloader geinstalleerd, maar die andere optie was toch handiger, weet iemand hoe dat kan? thanx
Link naar reactie
bedankt voor je hulp, maar dan houdt ik het bij het ding dat ik nu heb, waar het om gaat is dat ik opeens aparte software nodig heb voor iets dat eerst zo ging. Tenzij orbit sneller of beter download natuurlijk. Dacht nog dat het misschien aan invoegtoepassingen zou kunnen liggen, iets van Real stond uitgeschakelt, maar als het niet zo is dat je opnieuw moet opstarten na invoegtoepassingen inschakelen was het dat niet, dan kan het nog (lijkt mij, ik weet het ook niet) iets in Avast of devender zijn? avast kon ik niks vinden, maar die lijkt soms toch zijn eigen ding te doen,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...