Ga naar inhoud

Wifi verbindingen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Andre De netgear router doet het opzich 100% er staan veel Mobiels aangesloten en evenveel laptops en drie playstations alleen jammer genoeg mijn laptop heeft problemen, mijn laptop blijft wel de router zien met 100% maar heeft last met identificeren, hoe kan ik mijn verbindingen vergeten en hoe kan ik mijn laptop terugbrengen naar fabrieksinstellingen, in android is het makkelijk maar kom er niet uit met windows 7? mvgr Hein
Link naar reactie
De verbindingen vergeten doe je door naar je netwerkinstellingen te gaan, maar als het alleen je laptop betreft lijkt het mij sterk dat ze opnieuw instellen wil werken. Gebruik jij je tweede router als access point? Hoe je dat doet lees je hier: http://computertotaal.nl/internet-thuis/zo-installeer-je-de-nighthawk-r7000-62732. Er kunnen meerdere oorzaken zijn, zoals verbindingsverlies omdat je laptop te ver van de ene verbinding staat en dus een andere verbinding probeert op te pakken. Als je signaal niet goed is, dan kan de laptop naar andere ingestelde verbindingen op zoek gaan. Het probleem kan zich ook voordoen omdat je DHCP hebt aanstaan op zowel je modem als router, waardoor je dubbele gegevens doorgespeeld krijgt. De DHCP zou je moeten uitvinken op je tweede router om dit te voorkomen. Je zou je back-up kunnen terugzetten op je laptop om deze te resetten, al lijkt het in eerste instantie een signaalprobleem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...