Ga naar inhoud

foto weg na draaien (roteren)


Aanbevolen berichten

sinds kort heb ik mc afee verlengt en geinstalleerd nu heb ik een probleem met het draaien van foto's. als ik een foto draai dmv rechtse muisknop en dan rechtsom of linksomdraaien selecteer dan verdwijnen de fotos uit mijn map dit gebeurt ook wanneer ik de foto bijvoorbeeld via microsoft photo viewer draai als ik nu dezelfde orginele foto vanaf mijn fototoestel weer in die map wil zetten dan meldt de computer dat de foto al bestaat maar ik zie hem niet staan! zodra ik mc afee uitschakel kan ik gewoon fotos draaien en blijven ze gewoon in de map staan de fotos die ik gedraaid heb en verdwenen zijn zie ik nog steeds niet wanneer ik mc afee uitgeschakeld heb ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen ik ben een beetje in paniek want er zitten fotos bij die ik absoluut niet kwijt wil alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:1222f32509="marco1973"]sinds kort heb ik mc afee verlengt en geinstalleerd nu heb ik een probleem met het draaien van foto's. als ik een foto draai dmv rechtse muisknop en dan rechtsom of linksomdraaien selecteer dan verdwijnen de fotos uit mijn map dit gebeurt ook wanneer ik de foto bijvoorbeeld via microsoft photo viewer draai als ik nu dezelfde orginele foto vanaf mijn fototoestel weer in die map wil zetten dan meldt de computer dat de foto al bestaat maar ik zie hem niet staan! zodra ik mc afee uitschakel kan ik gewoon fotos draaien en blijven ze gewoon in de map staan de fotos die ik gedraaid heb en verdwenen zijn zie ik nog steeds niet wanneer ik mc afee uitgeschakeld heb ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen ik ben een beetje in paniek want er zitten fotos bij die ik absoluut niet kwijt wil alvast bedankt[/quote:1222f32509]Zoals je ziet wordt een hoofdletter door mij op prijs gesteld :wink: In je vraag geeft je het antwoordt zelf al. Google eens op: [b:1222f32509]mcafee makes photos hidden after rotation[/b:1222f32509] In een hit kwam een link naar [url=http://bit.ly/jt6Qyl] McAfee ID: TS101114[/url] artikel naar voren. Edit 18-07-2011 Zie ook http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=213337
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...