Ga naar inhoud

Access 2007 beveiligen formulier tabel


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden, Ik kan nog geen goede en eenvoudige manier vinden om een Access 2007 database goed te beveilgen. De gehele database beveiligen is eenvoudig, maar wanneer ik alleen maar een tabel of formulier wil beveiligen lukt me dat niet. Tenzij ik veel ga programmeren. De database heeft een ACCDB formaat. Er moet een password level komen waarmee afhankelijk van het level een formulier zichtbaar wordt en kan worden gewijzigd. Het onder een password tonen van verborgen tabellen en formulieren zou ook al voldoende zijn. Alvast mijn dank voor jullie tips! ':)'
Link naar reactie
Access is een prima programma om mooie databases te ontwikkelen, maar het rechtensysteem was een drama. Ik zeg altijd dat als rechten belangrijk zijn je beter geen Access kunt gebruiken. En dan blijft er inderdaad alleen programmeren over, maar dit is vaak simpel te kraken. Helaas heb je niet veel aan mijn antwoord, maar ik wilde het je toch even melden. Groet, Jeroen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...