Ga naar inhoud

Probleem met CDBurnerXP


Aanbevolen berichten

We kunnen pas verder gaan over het CDBurnerXP onderwerp, als je weer nieuwe info voor ons hebt. [quote:08174bed47="perloc"] Als ik de CD wissel dan blijft gewoon de "oude" informatie onderin staan. [/quote:08174bed47] In principe zou nadat je de zojuist gebrande CD/DVD verwijderd hebt, onmiddellijk deze oude info plaats moeten maken voor die "No Disc" melding. Als CDBurnerXP dat bij jouw niet doet, dan kan deze ook geen nieuwe CD/DVD's inlezen. Werkt het verwisselen van CD/DVD's wel goed in Windows Verkenner? Die in het Engels Windows Explorer wordt genoemd. [quote:08174bed47="perloc"] Even dacht ik het gevonden te hebben met een knop "Display media info" en daarop weer een knop "Refresh Disk", waarop even het lichtje op de drive opvlakkerde, maar waar verder geen reactie op kwam. [/quote:08174bed47] Die optie wordt ook getoond in deze [url=http://cdburnerxp.se/help/appendices/troubleshooting]Troubleshooting and errors[/url] hyperlink. Heb je daaruit ook "Select Media Size" geprobeerd?
Link naar reactie
Laat ik met de beantwoording van de eerste vraag beginnen voor ik aan de tweede toekom. "Werkt het wisselen van CD's wel goed in WE...." Wat is goed? Eerstens, automatisch inlezen van een CD heb ik uitgeschakeld. Dus om een ingeduwde CD in de la te lezen moet ik naar WE (Windows Explorer) en op de CD-drive klikken. En wisselen van die CD voor een andere moet ik opnieuw activeren, d.w.z. WE sluiten, want de drive aanklikken met een andere CD geeft geen actie, en opnieuw openen en dan op de Drive klikken. Ik vind wat auomatisch gaat in veel gevallen lastig en doe het liever zelf. Dus nu hierover nadenkend zit daar het probleem, want ik moet hetzelfde doen met CDBurderXP. Dus moet ik óf automatisch lezen weer aanschakelen, óf leven met de situatie zoals die nu is. Ik feite is hiermee het probleem opgelost. Blijft het feit dat in mijn oude Sonic brandprogramma een button zat die de andere ingebrachte CD/DVD wél las. En dát knoppie mis ik nu in CDB.... Dank voor antwoord. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...