Ga naar inhoud

Windows 7


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen Ik heb een best wel groot probleem. Mijn oudersd liggen midden in een scheiding. ik woon nu bij mn ma (die dus bijna geen verstand heeft van computers) Mn pa mag het huis niet meer in en hij is de enige die alle wachtwoorden weet. mijn pc is sinds kort ook al in elkaar gedraait :/ maar dat doet het er nu niet toe. aangezien dat er bankzaken geinstaleerd moeten worden zoals die vage rekenmachine waar een bankpas in moet. Nu is het probleem dat de admin op deze pc (mn pa dus) zo erg beveiligd is dat we hem niet kunnen instaleren om alles wat ik wil instaleren vraagt ie om het wachtwoord. ook .rar bestandjes kan ik niet uitpakken daar heb ik een wachtwoord nodig. ik heb net een bootable recovery disc geprobeert maar die starte niet op. dus wat ik heb gedaan is naar de bios gegaan van deze pc Daar vraagt ie OOK al een wachtwoord..>< Heeft er iemand mischien tips om die beveiliging er af te halen? Maakt niet uit hoe ik hoef niet per se het wachtwoord te weten als ie er maar af kan. ( windows moet er wel opblijven) Deze pc draait op windows 7 Alvast hartelijk dank gr mike
Link naar reactie
Methode 2 of 3 worden vaak toegepast. Dit soort zaken zijn niet altijd zonder risico. http://www.makeuseof.com/tag/3-ways-to-reset-the-forgotten-windows-administrator-password/ Veiliger lijkt me de Open Source optie: http://ophcrack.sourceforge.net/download.php Maar die werkt standaard alleen als het wachtwoord niet te lang is.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...