Ga naar inhoud

restore dvd naar usb-stick


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben momenteel nog met die flashboot bezig. Hj start op, laat zien dat hij vanaf stick laad en vervolgens krijg ik weer het Windows logo en de bsod. Op de één of andere manier loopt hij dus niet door op die usb stick. Ik ben nu bezig om wat andere bootable cd's te proberen. :wink: Jouw optie lijkt me ook wel interessant, die ga ik zéker ook eens uitproberen, dankjewel. :D
Link naar reactie
Ik heb hem gisteren ingesteld met usb als eerste opstart, want ik was soms te laat met een toets te drukken. Ik heb 2 cd's omgezet naar usb, een restore van MSI zelf en een BartPE cd. Het gekke is, dat beide sticks alleen maar een active partition menu laten zien. Toen ik op de sticks keek, bleek er inderdaad maar 3kb of zo te staan. [img:70cf1fb5dc]http://rumaro.nl/webpicupload/img2/ascreenshot.24.jpg[/img:70cf1fb5dc] Wilde ik vandaag op m'n werk er even rustig naar kijken, kan ik geen portable versie vinden van flashboot. Ja kan het wel vinden, maar op sites waar de software wemelt van de virussen en daar is de netwerkbeheerder hier weer niet blij mee. Dus ik kan pas als ik straks thuis ben er mee verder gaan.
Link naar reactie
Heel gek, nu deden ze het wel. Ik denk dat ik gisteravond 2 keer dezelfde stick er in gstopt heb. Nu is er een ander (klein) probleem: de schijf is NTFS en de kleine bootloadertjes die geinstalleerd worden herkennen dat blijkbaar niet. De schijven zijn goed, ik kan ze via een livecd-stick gewoon benaderen, dus ik moet even op zoek naar een bootable loader die naar FAT kan formatteren. Moet een eitje zijn, toch ? :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...