Ga naar inhoud

wizzard ethernet controller


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, omdat ik een wizzard 'nieuwe hardware gevonden' krijg bij het opstarten van mijn laptop delllattituded600, had ik een nieuwe driver gedownload, en volgens mij ook geinstalleerd en opnieuw opgestart, (gewoon op ok geklikt etc. ) maar de wizzard nieuwe hardware komt nog steeds, en ook bij apparaatbeheer krijg ik een foutmelding, de rest werkt gewoon, maar ik vindt het fijn een laptop zonder foutmeldingen te gebruiken. wie weet wat ik hieraan kan doen? ik gebruik windows xp pro. over dit onderwerp had ik een maand geleden ook gepost, maar ik kreeg geen antwoord meer, en had ook even weinig tijd, vandaar een tweede poging,
Link naar reactie
@ iemand85, Als ik goed begrijp hebt je nog een foutmelding bij Apparaatbeheer. Misschien helpt dit. Ga bij Apparaatbeheer / klikt met rechermuisknop op het onderdeel waar een gele vraagteken staat [wizzard ethernet controller] / naar eigenschappen / dan opent het scherm Eigenshappen voor wizzard ethernet controller / naar tabblad Stuurprogramma / klikken op Stuurprogramma bijwerken / dan verschijnt de Wizard updates voor hardware / en verder te handelen. groet, mericya
Link naar reactie
[quote:1780ba26df="Mericya"]@ iemand85, Als ik goed begrijp hebt je nog een foutmelding bij Apparaatbeheer. Misschien helpt dit. Ga bij Apparaatbeheer / klikt met rechermuisknop op het onderdeel waar een gele vraagteken staat [wizzard ethernet controller] / naar eigenschappen / dan opent het scherm Eigenshappen voor wizzard ethernet controller / naar tabblad Stuurprogramma / klikken op Stuurprogramma bijwerken / dan verschijnt de Wizard updates voor hardware / en verder te handelen. groet, mericya[/quote:1780ba26df] Wat ook te proberen valt is niet te kiezen voor stuurprogramma bijwerken maar voor stuurprogramma verwijderen !. Meteen daarna computer opnieuw opstarten.Windows zal dan zelf de stuurprogramma"s installeren.
Link naar reactie
omdat ik in de lijst met software een ander versie nummer zag staan dan op de dell lijst heb ik het opnieuw gedownload, mij leek: http://support.dell.com/support/downloads/format.aspx?c=us&l=en&s=gen&deviceid=8043&libid=5&releaseid=R151517&vercnt=6&formatcnt=0&SystemID=LAT_PNT_PM_D600&servicetag=&os=WW1&osl=EN&catid=5&dateid=-1&typeid=-1&formatid=-1&impid=-1&checkFormat=true de goede driver, ik woon niet waar ik niet moet wonen voor die drivers, (niet alleen vanwege die drivers denk ik) klopt dit? nu ik het gedownload heb staat er nog steeds dezelfde versie in mijn software lijst. na het installeren drukte ik per ongeluk op de uit knop ipv opnieuw opstarten, maar ik neem aan dat maakt niet uit? kreeg bij het downloaden de volgende meldingen: downloaden, uitvoeren, continue, folder already exixts: overwrite all? al files succesfully unzipped, hiermee installeerd u draadloze Wlan card, hellaas na het weer aan zetten nog steeds dezelfde wizzard
Link naar reactie
ik had omdat ik geen antwoord meer kreeg er een nieuw onderwerp van onderstaande gemaakt, kon ik direct een beetje samenvatten, maar Derk vond het hieronder makkelijker, dus bij deze. hallo, omdat ik een wizzard 'nieuwe hardware gevonden' krijg bij het opstarten van mijn laptop delllattituded600, had ik een paar keer hierover een bericht gepost, en de gegeven suggesties uitgevoerd, maar het probleem is nog niet opgelost. ik gebruik windows xp pro, merk: dell lattitude d600, ik heb al geprobeerd: oplossen via apparaatbeheer, stuurprogramma bijwerken, en stuurprogramma verwijderen, zodat vanzelf een nieuwe wordt geinstalleerd. nieuwe driver geinstaleerd: http://support.dell.com/support/downloads/format.aspx?c=us&l=en&s=gen&deviceid=8043&libid=5&releaseid=R151517&vercnt=6&formatcnt=0&SystemID=LAT_PNT_PM_D600&servicetag=&os=WW1&osl=EN&catid=5&dateid=-1&typeid=-1&formatid=-1&impid=-1&checkFormat=true hoop dit is de goede driver? ik had aan het eind uit en aan gezet, ipv de ‘opnieuw opstart button” te gebruiken, voor de zekerheid vraag ik maar even of het niet daaraan kan liggen. hoop nu kan het wel opgelost worden, Groeten, Laurens
Link naar reactie
Had je om mee te beginnen de chipset drivers van het moederbord geïnstalleerd, van deze hyperlink [url=http://support.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=us&l=en&s=gen&os=WW1&osl=en&catid=&impid=&SystemID=LAT_PNT_PM_D600]Drivers & Downloads.[/url] Raadpleeg daarbij zo nodig de [url=http://support.dell.com/support/edocs/systems/latd600/en/index.htm]Manuals.[/url] Als het dan nog steeds niet wil lukken, post dan alle uitgevoerde acties stap voor stap. Dus ook elk dialoogvenster dat je ziet. En post de info die je ziet bij Start > Programma's > Bureauaccessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur.
Link naar reactie
ik snap er niet zo veel van, op de 1e plaats weet ik niet welke van die twee chipset drivers ik moet hebben, misschien kan ik het zelf ook uitzoeken, dat ga ik nog bekijken. verder heb ik die manuals gedownload, en uitgepakt, maar dat is nog niet 1 geheel, een hele lijst vol losse bestanden, voorzover ik kan zien staat er niet iets los over het instaleren van chipset drivers, (het zijn maar een paar tekstbestanden)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...