Ga naar inhoud

Copyren van link in Outlook 2007


Aanbevolen berichten

Hoe stuur je de mail via outlook ? Als ik de link vanuit me adres balk kopieer, en dan plak in een nieuwe mail, werkt het hier. Probeer anders eerst de url in notepad ofzo te kopieeren, en daarna in outlook. Eventueel kan je ipv een html-mail een plain-text mail met de link te versturen.
Link naar reactie
Hallo, Ik stuur het mailtje normaal uit Outlook, maar in het kladblok van Office staat dat icoontje. En als je dan zegt plakken komt dat icoontje in je email. Niet de link die ik erin wil hebben. Het gaat wel in OUtlook Express die werkt wel goed, daarom snap ik niet wat er hier mis gaat. Hopelijk kun je me toch helpen of advies geven. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Hallo, Heeft Office 2007 een eigen kladblok? Kan het soms daar door komen dat het niet lukt om de link in het mailtje te plakken? Ik vind het zo vreemd als ik Outlook open en een nieuw mailtje wil maken en kijk in het kladblok dan staat het icoontje er als in. Als je een link hebt gecopyeerd en dan zegt plakken komt dat icoon in mijn email wat niet de bedoeling is. Is het zo wat duidelijker? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Het is me nog niet helemaal duidelijk, Met welk programma kopieer je de link ? internet explorer 7 ? En wat doe je precies, probeer eens of 1 van de volgende manieren wel goed werkt: -rechter muisknop op de link in een internet pagina-snelkoppeling kopieeren -selecteer de text (de url) in de adres balk als je op de pagina zelf bent en type control+c (snelkoppeling voor kopieren) -bestand-verzenden-koppeling via email als je op de pagina zelf bent Outlook heeft een eigen klembord waar iets van 24 dingen op kunnen, misschien plak je de verkeerde ? plakken heeft ook een extra optie, namelijk ´speciaal plakken´ kies dan daar voor de optie unformatted text (niet opgemaakte text.) Als laatste kan je eerst je mail omzetten naar ´plain text´ (als je een nieuw mailtje maakt kies je daarna voor options-plain text), en dan plakken. Succes
Link naar reactie
Hallo, Ik copyeer de link in Explorer 7.0 door hem te selecteren en dan Ctrl-c dan ga ik naar Outlook open een nieuw mailtje en zeg dan Ctrl-v en dan komt het icoon wat in het kladblok staat, dit is de volgorde. Ik heb ook al op de link geklikt nadat hij geselecteerd was met de rechtermuisknop kiezen copyeren en in de mail plakken lukte ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...