Ga naar inhoud

Gmail contactpersonen


anoniem

Aanbevolen berichten

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Google zelf zegt hierover: [quote:565b7a82b5]Waarom staan er onbekende adressen in mijn lijst met contactpersonen? Wanneer u een bericht verzendt naar een nieuwe ontvanger, voegt Gmail dit e-mailadres automatisch toe aan uw lijst met contactpersonen. Aan deze lijst wordt ook het adres toegevoegd van de persoon die u heeft uitgenodigd uw account te maken. U kunt deze functie niet uitschakelen, maar u kunt adressen wel uit uw lijst met contactpersonen verwijderen. Dit werk als volgt: 1. Meld u aan bij uw Gmail-account. 2. Klik aan de linkerkant van een Gmail-pagina op Contactpersonen. 3. Vink het selectievakje aan naast de contactpersoon die u wilt verwijderen. 4. Klik op Verwijderen boven aan de pagina. [/quote:565b7a82b5]
Link naar reactie
ik denk dat dit misschien ook een optie is ga naar gmail/instellingen/chat Chatgeschiedenis: vink dit aan , Chatgeschiedenis niet opslaan in mijn Gmail-account zet het Formaat chatvenster: op 0 Voorgestelde contactpersonen automatisch toevoegen: vink dit aan: Alleen mensen toestaan die ik expliciet heb goedgekeurd om met me te chatten en te zien wanneer ik online ben kijk nu eens wat er dan gebeurd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...