Ga naar inhoud

BFME serie doet het niet.


anoniem

Aanbevolen berichten

De situatie: BFME 1 & BFME 2 & BFMEWking gedoe werken allemaal niet. Alledrie laten het bij het laden afweten. Krijg bij winbar te zien dat mijn procesor 52% in gebruik is. Task manager geeft aan Not responding. Dit is bij het laad scherm. Ik hoor mijn drive draaien en ophouden wanneer hij vast loopt. Ik heb een Asus laptop met Amd x2 processor geforce 7600 1 gb ram (Asus A6T Laptop) Heb de 91.48 driver voor mijn 3d kaart van laptop2go.com. Ik krijg deze error screens te zien. C:\DOCUME~1\MAXVER~1\LOCALS~1\Temp\WER9f09.dir00\game.dat.mdmp C:\DOCUME~1\MAXVER~1\LOCALS~1\Temp\WER9f09.dir00\appcompat.txt error signature szAppName : game.dat szAppVer : 0.0.0.0 szModName : hungapp szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000 Ik heb hier dus echt geen verstand van. Ik krijg die games dus niet aan de praat. Mijn specs voldoen aan wat ze vragen. En hij heeft eerder wel gewoon soepel gelopen op me laptop. Het is dus iets softwarematig, alleen ik kan er zelf niet achter komen. Ik heb volgens mij alle drivers geupdated. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik fout doe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...