Ga naar inhoud

Een probleem met Kitten Cannon oplossen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg van Windows 7 in het onderhoudscentrum zo nu en dan bovenstaande melding. Ga ik naar de details van het bericht, dan staat er: Kitten Cannonwerkt niet meer naar behoren. U kunt een nieuwere versie van Kitten Cannondownloaden om dit probleem op te lossen. SpiralOrbit raadt u aan de nieuwste versie van Kitten Cannonte gebruiken voor een betere beveiliging en stabiliteit. Tik of klik hier om de update van de website van SpiralOrbit te downloaden (die link gaat naar example.com en is dus nutteloos) Nu ken ik heel dat programma niet. Volgens mij is het ooit meegekomen vanuit de fabriek (HP EliteBook 8760W), of anders met een ander programma onbedoeld meegekomen. Meest voor de hand liggende is het verwijderen via het configuratiescherm, maar daar vind ik het niet terug. Ook met CCleaner kan ik het niet vinden. Google heeft me tot nu toe ook niet veel wijzer gemaakt, dus ik vraag me nu echt af waar dit kattenspook uithangt. Tips om dit programma helemaal te verwijderen zijn meer dan welkom.
Link naar reactie
Je moet kijken bij standaard programma's, dat is letterlijk onder de motorkap. Druk op start, en dan op standaard programma's, dan zie je links onderin, programma's en onderdelen. . Klik die aan, dan verschijnt een lijst met alle programma's en apps, die je op de pc/laptop hebt staan, en daar moet je dan effe dat éne betreffende programma opzoeken. . En die dan verwijderen, kijk zorgvuldig, want je zit daar letterlijk onder de motorkap tussen de (motor) onderdelen, om het zo maar effe te noemen. Windows zal daarom ook vragen of je het verwijderen zeker weet, want, wat je daar verwijderd is dan ook echt verwijderd.....niks geen prullenbak....weg is ook echt weg... . Suc6.....
Link naar reactie
@jorispeterse: ik kan de exes niet vinden (vanzelfsprekend gezocht onder mijn eigen user). In taakbeheer komt het ook niet naar voren. Ik heb net op de hele Windows partitie naar Kitten, Cannon en SpiralOrbit gezocht, nergens gevonden. Dito voor het register. @Oscar: Dat had ik al geprobeerd zoals ik schreef (en die motorkap valt nogal mee)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...