Ga naar inhoud

Op een of andere manier is "Awesome help" mijn PC binnengekomen. Hoe krijg ik die er weer af?


TheoHooymans

Aanbevolen berichten

Ik weet niet welke browser je gebruikt.....maar kies maar uit de suggesties...... verwijderen Awesomehp.com vanuit Internet Explorer . Open uw browser en druk vervolgens op Alt + T. Selecteer Invoegtoepassingen beheren en klik vervolgens op Zoekmachines. Selecteer een nieuwe zoekopdracht provider en klik op als standaard instellen. Klik op de provider die u wilt wissen en klik op de knop verwijderen . Druk nogmaals op Alt + T en selecteer vervolgens Internet-opties. Zorg ervoor dat u selecteert u het tabblad Algemeen en typt u vervolgens in een nieuwe homepage URL. Klik op OK. . Hoe te verwijderen Awesomehp van Mozilla Firefox . Start uw browser en selecteer een nieuwe zoekmachine door te klikken op het item in het rechtsboven deel van uw browser. Op het pictogram opnieuw selecteren en klik vervolgens op de knop Zoekmachines beheren … . Selecteer de zoekmachine die u wilt verwijderen en klik op de knop verwijderen . Druk op Alt + T en vervolgens selecteert u Opties. Plaats het adres van uw homepagein het vak in de buurt van de introductiepagina . Klik op OK. . Hoe te verwijderen Awesomehp van Google Chrome . Start uw browser en dan kraan Alt + F. Selecteer instellingen in het menu. Mark de derde optie Open van een specifieke pagina of paginareeks in bij het opstarten. Selecteer pagina’s instellen. Een nieuwe pagina toevoegen/verwijderen en klik op OK. In de sectie weergave, selecteer Toon Home-knop en selecteer vervolgens wijzigen. Toevoegen/verwijderen een homepage URL en klik vervolgens op OK. Zorg ervoor dat u beheren zoekmachines… in de sectie Zoeken selecteert. Selecteer een nieuwe zoekmachine en klik op instellen als standaardbrowser. Verwijder de ongewenste zoekmachine en Klik op X. Klik op gedaan om het venster te sluiten .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...