Ga naar inhoud

Hosting Acrobat Reader


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had een probleem met Acrobat Reader 4.0 (WinME, IE5.5): Na "hosting" in een Explorer venster (dus na een pagina link op een .pdf) bleef de reader (Acrord32) in het geheugen staan na sluiten van de pagina. Stomvervelend, want dan is ook een nieuwe start van AR niet mogelijk. Alternatief: Clrl+Alt+Del gevolgd door "taak beeindigen" (van Acrobat Reader). Ik dacht het probleem op te lossen met een nieuwere versie, maar Acrobat Reader 5.0 doet exact het zelfde.....(!) Als ik 't IE venster (waarin de pdf file staat) "gewoon sluit", dan mag ik toch aannemen dat hiermee ook Acrobat Reader afgesloten wordt...?? Heeft iemand nog een idee; of is de enige mogelijkheid om de integratie met de browser in het voorkeuze menu van AR uit te schakelen en de toepassing zelf te laten openen na een pdf link??? Groet, Ton
Link naar reactie
Ik ben een gelukkig mens: blijkbaar komt 't niet overal voor, maar zijn er toch anderen die hier ook "last" van hebben. Het "grappige" is nml. dat de Reader gedurende de tijd(?) dat-ie nog in 't geheugen staat ook niet gestart kan worden (als applicatie). Ik ben benieuwd of dat verhaal klopt dat-ie "nog enige tijd" resident blijft......??!! Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...