Ga naar inhoud

Nog steeds bij het opnieuw openen van IE11 volgende tabblad een lege pagina ipv mijn eerste startpagina?


pvdwerff

Aanbevolen berichten

Alles volgens MS uitgevoerd en nog steeds het probleem. Bij een 2e PC WIN7 ultimate en IE11 gebeurt dit niet met exact de zelfde instellingen. Heb goede kennis van zaken maar toch niet gevonden waar het probleem zich bevind. Ook in het register niet kunnen achterhalen waar de "fout zit". alsnog graag een oplossing. Gr Paul
Link naar reactie
Je hebt IE11 in twee versies Heb je de juiste IE11 versie op de juiste pc staan je hebt namelijk een IE11 voor de 32-bits Windows versie en een IE11 voor de 46-bits Windows versie. Een IE11 64-bits versie op een 32-bits Windows werkt denk ik niet zo goed. Misschien is dat de reden van een leeg tabblat.....Een vergissing is gauw gemaakt....met twee verschillende pc.. denk ik.....
Link naar reactie
Een andere drastische oplossing is gooi IE 11 eraf en installeer IE11 opnieuw, maak een back-up van je favorieten e.d. Waarschijnlijk is er bij het downloaden of installeren van IE11, om welke reden dan ook, een klein stukje IE niet geïnstalleerd. zoiets als iemand verzend bijvoorbeeld, een gebruiksaanwijzing van een wasmachine, 5 bladzijden naar je toe, en bij ontvangst komen er maar 4 bladzijden aan. Opnieuw installeren van IE11
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...