Ga naar inhoud

KOPPELING IEXPLOREN EN MCAFEE


Aanbevolen berichten

hallo lui, Ik heb na een schone installatie van win 98 SE ondervonden hoe "snel" een p.c. eigenlijk kan opstarten en afsluiten. TOT DAT IK MIJN MCAFEE VIRUSSCANNER INSTALLEERDE!!!!!! Ik had scannen bij opstarten al uit gevinkt, maar eerst nadat ik hem in start/uitvoeren/msconfig/ tabblad opstarten ook uitgevinkt had startte hij weer even snel op als voor de installatie van mcafee. Nu moet ik, voor in het internet opga, eerst even de virusscanner aanzetten en loop ik de kans dat ik dit vergeet!!! Is het aanzetten van de virusscanner te koppelen aan de Iexplorer met een progje ofzoo?? gr HAMMAR
Link naar reactie
Voolgens mij moet je eens goed verder kijken. Ik draai op meerdere machines alle virusscanners die er zijn en ervaar niet dit soort problemen. Heb je mogelijk ergens een optie aanstaan dat de VSHIELD scanner ALLE bestanden constant moet scannen of alle bestanden scannen bij openen ofzo? mvrgroet Edmond
Link naar reactie
McAfee staat bekend om dit soort problemen, je kunt beter naar een vervanger uit gaan kijken, want de kans dat je een keer vergeet het ding aan te zetten, is natuurlijk heel groot. Overigens is een firewall natuurlijk geen vervanging voor een virusscanner, hij vangt hooguit wat trojans af, maar dan ben je al besmet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...