Ga naar inhoud

e-mail wordt niet opgehaald iPad


Aanbevolen berichten

Op een iPad van de 2e generatie kan ik geen e-mail ophalen. Het verzenden van e-mail gaat wel. Op een laptop met Win 7 gaat het ontvangen en verzenden van e-mail wel goed. De volgende foutmelding verschijnt: De e-mailserver "imap.gmail.com" reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen. Harde reset bied geen oplossing. De accountinstellingen staan volgens mij goed. Ik ben echter niet zo bekend met dit OS dus graag eenvoudige uitleg; alvast dank!!! Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Link naar reactie
Jos, gebruik jij het programma Mail wat standaard op de iPad zit? En is jouw (enige?) e-mail-account een Gmail account? Dan is meestal het invullen van je e-mailadres (van Gmail) al voldoende. De bijbehorende instellingen worden er automatisch bij gezocht. Althans, zo ging het op de iPad 2 van mijn vriendin. Misschien helpt deze website jou verder: [url]http://www.apple.com/nl/support/ipad/assistant/mail/#section_0[/url] Begin daar bovenaan door op 'Instellen' te klikken.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...