Ga naar inhoud

Android 4.0 > Firefox en Youtube configureren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb onderstaande Joy-IT mini pc met Android 4.0 onlangs gekocht : Joy-it Mini-pc Android 4.0 Cortex-A8 A10 (1GHz) Mali400 1024 MB in de Conrad online shop Werkt uitstekend, maar loop toch tegen een paar dingen aan. 1) Heb de app Firefox geinstalleerd, maar kan deze niet zo uitgebreid configureren als de versie op mijn desktop-pc. Ik wil bv bij het afsluiten van FF dat alle verzamelde data volledig wordt verwijderd. Het kan wel handmatig, maar dat is niet makkelijk. Kortom, is er een mogelijkheid om FF voor Android net zo uitgebreid te kunnen configureren als de desktop-versie (dus ook alle add-ons kunnen installeren)? Zo ja, hoe krijg ik dat voor elkaar? 2) Hetzelfde als onder 1) maar dan voor Youtube. Wanneer ik Youtube afsluit dan wil ik dat alle zoekdata automatisch (dus niet handmatig, dat lukt wel) wordt verwijderd. Kan dit en zo ja hoe? 3) Ik zoek me te pletter naar de (wireless) keyboard sneltoets om Youtube fullscreen te krijgen. Heb F- en F11 toetsen al geprobeerd, maar die werken niet. Net zomin als andere toets-combi's die ik heb uitgeprobeerd. Het gaat om dit keyboard (met muis) : bol.com | Logitech MK260 Draadloze Toetsenbor en Muis, Logitech | Computer. Weet iemand de juiste toets(en-combinatie)om Youtube fullscreen te krijgen? Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...