Ga naar inhoud

BackUp terugplaatsen van Windows naar MacBook Pro


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9137a4a693="gerben"]Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je zoiets op een mackbook terug kunt zetten. Maak een backup door gewoon je databestanden te kopiëren naar een usb stick of externe schijf.[/quote:9137a4a693] Mmmm... Ik heb die backup gemaakt op een externe harde schijf. maar het zijn geen gewone bestanden maar ze zitten verpakt ofzo. Ze zijn genaamd Backup files.
Link naar reactie
Ik weet dit niet helemaal zeker, maar: Als je eerst windows installeert ([url=http://manuals.info.apple.com/nl_NL/Boot_Camp_Installatie-configuratiegids.pdf]boot camp[/url]), en dan via backupcentrum een backup terugzet? Als je gewoon je documenten enzo op je mac wilt hebben kun je die beter als gewoon bestand in een mapje "oude pc" ofzo op je exthdd zetten, en daarna kopieeren. Als je ze alleen nog maar in je back up hebt, hoop ik dat je ze op bovenstaande manier kunt terugzetten naar windows, en dan vervolgens kopieeren naar je os x partitie.... Succes iig! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...