Ga naar inhoud

[transmission-daemon] Error: Permission denied


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste, enige tijd geleden heb ik mijn hele download folder gereorganiseerd voor sabnzbd, couchpotato etc. zo ook de standaard download folder van transmission-deamon. echter, na deze aanpassing is het niet meer mogelijk om geautomatseerd te downloaden via couchpotato. n.l., sinds ik de aanpassing heb gedaan, krijg ik bij alle bestanden die via couchpotato transmission in worden geschoten een Error: Permission denied (/home/user/downloadpad) Transmission daemon heb ik geinstalleerd via de guide op 1000umbrellas: http://1000umbrellas.com/2010/04/21/transmission-install-on-ubuntu-10-04-server-lucid rechten heb ik nagekeken met ls -l en daar zie ik inderdaad dat mijn username onder de groep debian-transmission valt, op de hoogste folder Downloads. de permissies zijn drwxrwxrwx torrents via mijn telefoon downloaden via de transmission client gaat wel goed. alleen dus die automatische downloads van couchpotato niet. is er iets wat ik mis? of gemist heb met de rechten? terugzetten naar hoe ik het ooit heb ingesteld bij de eerste installatie van transmission haalde niets uit. bleef permission denied krijgen. ook een herinstall heeft niet geholpen. bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...