Ga naar inhoud

thunderbird nederlands


Aanbevolen berichten

Voor een vriend heb ik Mandriva volledig in het Engels geinstalleerd, echter hij wil graag dat Thunderbird in het Nederlands wordt weergegeven. Ik dacht dat dit een fluitje van een cent zou zijn om dat te veranderen, echter dat valt tegen. Ik heb de add-on 'quick locale switcher' geinstalleerd, echter alle menu's e.d. zijn nog steeds in het Engels. De vraag is dus hoe ik Thunderbird volledig in het Nederlands krijg? Thx!
Link naar reactie
Bij mijn weten zou er een Nederlandstalige Mozilla-Thunderbird beschikbaar moeten zijn http://www.rpmfind.net/linux/RPM/mandriva/2009.1/i586/media/main/release/mozilla-thunderbird-nl-2.0.0.21-1mdv2009.1.i586.html Die onder andere te installeren is in een Terminalvenster via commando [code:1:abc39f82d3] urpmi mozilla-thunderbird-nl [/code:1:abc39f82d3][Enter]
Link naar reactie
Ik heb nu de "quick locale switcher" geinstalleerd in Thunderbird en gekozen voor de Nederlandse taal, echter de interface (menu's e.d.) blijft gewoon in het Engels. Ben ik iets vergeten? Jolo, ik heb Thunderbird NL ook nog trachten te installeren via het door jou opgegeven commando 'urpmi mozilla-thunderbird-nl', echter dan krijg ik de melding : "command not found".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...