Ga naar inhoud

Ubuntu?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ook ik heb Ubuntu gedownload, gebrand. Hierna mijn 2e HD door PMagic laten formateren dus schoon nu. Cd erin, geboot maar niente gebeurd en gaat gewoon XP opstarten. Hiervoor heb ik al SuSe gedraaid, Mandrake 10.0 en 10.1 en die booten normaal van de cd op! Uiteraard na deze HD geformat te hebben! Wat kan dit zijn? Ben benieuwd wat deze Linux versie doet, Vic
Link naar reactie
[quote:7cfb6525ab="vbouw"]Ook ik heb Ubuntu gedownload, gebrand. Hierna mijn 2e HD door PMagic laten formateren dus schoon nu. Cd erin, geboot maar niente gebeurd en gaat gewoon XP opstarten. [/quote:7cfb6525ab] Ik heb inmiddels ook Ubuntu gedownload, en gebrand. (warty-release-install-i386.iso) Bij mij start deze wel op vanaf cd. Waarom deze bij jouw niet vanaf cd opstart, weet ik niet. Maar in de installation-howto op de cd staat dat er ook gebruik gemaakt kan worden van een boot en root floppy. Deze installation-howto staat in de map doc/install/INSTALLATION-HOWTO [quote:7cfb6525ab="vbouw"] Ik heb de powerpc gedownload i386 [/quote:7cfb6525ab] [quote:7cfb6525ab="vbouw"]Athlon 2800 512mb intern 256 mb video kaart![/quote:7cfb6525ab] Had je nu de powerpc- of de i386 gedownload? De i386 iso is de juiste.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...